Vi håber, at alt går vel:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. februar 2015

Aleksandrah90

Hej alle sammen,

D. 24 december 2014 valgte jeg at stoppe 8 års forbrug af p-piller, hvilket nu har resulteret i disse 3 positive graviditetstest taget med 3 dags mellemrum. For en sikkerheds skyld; ser I ikke det samme som min kæreste og jeg? Altså tre klare positive tests?

Jeg har oplevet de sidste 4 dage ca at have enormt ømme brystvorter, hvilket nu har spredt sig til hele brystet, som virker spændt. Der er en anelse af blodårernes aftegn på højre bryst foroven. 

Vi er oven ud lykkelige, og håber naturligvis, at alt går godt, men igår fik jeg det så dårligt i maven. Store store smerter, som desværre resulterede i, at jeg faldt på badeværelset, og slog hovedet i håndvasken. Heldigvis slap jeg med et flækket øjenbryn. Jeg fik ligeledes lavet en gynækologisk undersøgelse, som viste en kraftigt fortykket slimhinde, men der var ikke noget foster at se endnu. Mener I, at dette er normalt, og er der andre, der ligepludselig har oplevet store smerter i underlivet (uden blødning) og alt så normalt ud på scanning? 

Mange hilsner 

Anne og Mark. 

Vi glæder os til denne rejse :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

monedk

tillykke  

Anmeld

19. februar 2015

Gladiolus

Det er da nogle rimelig tydelige streger - STORT tillykke til jer

Oplevede under min første graviditet en del smerter i underlivet i starten, de gik dog hurtigt over... Jeg fik ligesom dig også hurtigt spændte bryster... 

Håber at du er ok, efter dit fald ;-)

Anmeld

19. februar 2015

julielind

Tillykke med det :-) 

Jeg er selv stoppet på p piller i sidste uge efter ca. 8 års brug af dem. Så nu venter jeg i spænding på hvornår jeg mon bliver gravid  Krydser fingre for at det kommer til at gå ligeså hurtigt som dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.