Hej alle sammen,
D. 24 december 2014 valgte jeg at stoppe 8 års forbrug af p-piller, hvilket nu har resulteret i disse 3 positive graviditetstest taget med 3 dags mellemrum. For en sikkerheds skyld; ser I ikke det samme som min kæreste og jeg? Altså tre klare positive tests?
Jeg har oplevet de sidste 4 dage ca at have enormt ømme brystvorter, hvilket nu har spredt sig til hele brystet, som virker spændt. Der er en anelse af blodårernes aftegn på højre bryst foroven.
Vi er oven ud lykkelige, og håber naturligvis, at alt går godt, men igår fik jeg det så dårligt i maven. Store store smerter, som desværre resulterede i, at jeg faldt på badeværelset, og slog hovedet i håndvasken. Heldigvis slap jeg med et flækket øjenbryn. Jeg fik ligeledes lavet en gynækologisk undersøgelse, som viste en kraftigt fortykket slimhinde, men der var ikke noget foster at se endnu. Mener I, at dette er normalt, og er der andre, der ligepludselig har oplevet store smerter i underlivet (uden blødning) og alt så normalt ud på scanning?
Mange hilsner
Anne og Mark.
Vi glæder os til denne rejse :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld