Venter på der sker noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. februar 2015

Babee

Hej piger. jeg er gravid 10+1.. Men jeg kan slet ikke mærke at jeg er gravid!! jeg havde lidt ømme bryster i starten men det var det eneste! 

Føler mig slet ikke gravid, skal til NF scanning d. 2 marts, så håber jeg at jeg kan føle mig lidt gravid..

Er der andre herinde som ikke har følt sig gravid i starten? og hvornår begyndte i at føler jer gravide og hvornår kom der lidt babybule. jeg er lidt utoldmodig nemlig...

og i hvilken uge skal man egentlig til kønsscanning ? 

Mvh den utåldmodige.

PS er dog glad for at jeg ikke har kvalme og opkastninger som mange andre døjer med... ville dog bare gerne kunne mærke at der skete noget derinde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Kærlighediminmave

Babee skriver:

Hej piger. jeg er gravid 10+1.. Men jeg kan slet ikke mærke at jeg er gravid!! jeg havde lidt ømme bryster i starten men det var det eneste! 

Føler mig slet ikke gravid, skal til NF scanning d. 2 marts, så håber jeg at jeg kan føle mig lidt gravid..

Er der andre herinde som ikke har følt sig gravid i starten? og hvornår begyndte i at føler jer gravide og hvornår kom der lidt babybule. jeg er lidt utoldmodig nemlig...

og i hvilken uge skal man egentlig til kønsscanning ? 

Mvh den utåldmodige.

PS er dog glad for at jeg ikke har kvalme og opkastninger som mange andre døjer med... ville dog bare gerne kunne mærke at der skete noget derinde. 

Du skal da bare være glad for at du er gravid og nyde det. Og lade være med at stresse over at du ikke kan mærke noget. Jeg ville give alt for at have graviditets kvalme og lignende hvis ellers bare jeg kunne blive gravid. 

Det er det jeg ville kalde et luksus problem 

Hilsen en der kæmper med at blive gravid 

Anmeld

17. februar 2015

April-baby

Kønsscanning kan du fra uge 15+0 og helt indtil du føder næsten, jeg har selv lige været og er i uge 33.

Anmeld

17. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg følte mig først gravid hen ad uge 20-22. Jeg havde heller ingen gener i starten, hvilket jeg også priste mig lykkelig for.

efter det begyndte jeg at mærke liv regelmæssigt og få plukkeveer og bækkenløsning. 

De fleste klinikker garanterer køn efter 14+0, nogle 15+0. Find pågældende hjemmeside og tjek. Jeg var selv 15+0 og fik vildt gode billeder og film. 

Anmeld

17. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Selvom jeg kastede op ca 20 gange på en dag følte jeg mig slet ikke gravid i starten. - Jeg følte mig bare syg 

Jeg var nok omkring uge 16-17 før jeg begyndte at føle mig gravid. - Der var maven begyndt at kunne ses og jeg mærkede liv for allerførste gang.

Anmeld

18. februar 2015

Bb2015

Kender følelsen (som så mange andre her, kan jeg se) 

Jeg havde måske en anelse kvalme i starten, men vidste ikke om jeg provokerede det frem fordi jeg følte det skulle være der. Havde ikke ømme bryster og havde det generelt som før og følte mig slet ikke gravid. Først da maven for alvor begyndte at komme og lænde- og bækkensmerter kom især i tredje trimester begyndte jeg at mærke graviditeten  Så det er helt normalt at have det sådan! Det kommer nok med tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.