Babydreng2015 skriver:
Hejsa.
Det er selvfølgelig ikke så godt
Men jeg undrer mig lidt over: har din læge ikke informeret dig om dette inden Accutin behandlingen og hvem følger dig? For normalt skal man jo være på P-piller (ikke mini piller) og også jævnligt chekkes med graviditetstest...
Jeg mener anbefalingerne er 3 mdr for at være sikker på at A vitamin er ude af kroppen. Så få taget en test når du kan, og ellers så vent med planerne indtil Accutin er ude af kroppen.... Men kæmpe
Til dig og håber det løser sig på bedste vis.
Hej
jeg bliver fulgt af en hudlæge og jeg har fået taget graviditetstest hver måned. Jeg har været på mini-piller og brugt kondom.
anbefalingen er på 1 måned og har haft kontakt til min hudlæge.
jeg må ærligt indrømme at jeg har glemt/mistforstået det med der skulle gå en måned efter og da jeg begyndte på dem, var en mulig graviditet slet ikke inde i billedet, da min kæreste altid har meldt ud at det var slut med børn, selvom jeg har sukket efter det, blev bare så lykkelig at jeg tydeligvis mistede min fornuftigt for er kort øjeblik.
Vi har slet ikke tænkt os at have sex på nogen måde før dette er afklaret, men jeg er så 100 rad for at skulle have en abort og hvad vil min læge ikke tænke
Anmeld