2 streger udenfor tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
14 svar
2 synes godt om
17. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. Har i prøvet at tage en graviditetstest 2 dage før mens, hvor graviditetstesten har været negativ efter 5 min, men der kan anes en streg mere efter 40 min..

og hvis i har prøvet det, er der så chance for st den er korrekt, bare ikke 99%? 

Håber i forstår spørgsmålet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Carina:-)

Ja flere gange og der er endt med graviditet og baby

Har aldrig haft en falsk positiv og ifølge min læge kan det ikke lade sig gøre at lave 2 streger uden hcg og hcg kommer kun når man er gravid -Grunden til at nogen senere tester negativ er fordi de har haft en bio  

Anmeld

17. februar 2015

l.kjoeller

Har aldrig haft en falsk positiv og ifølge min læge kan det ikke lade sig gøre at lave 2 streger uden hcg og hcg kommer kun når man er gravid -Grunden til at nogen senere tester negativ er fordi de har haft en bio  

Nogen teste ophober urinen sig i. Det betyder  at den smule hcg alle mennesker har i kroppen hele tiden giver udslag efter tid. Så det skulle kunne lade sig gøre at teste falsk positiv.  Er derfor man sætter en tidsgrænse. Men ja mange er bio 

Anmeld

17. februar 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Tusind tak for dit svar! 

Dejligt at høre! Der blev jeg glad 

Anmeld

17. februar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Nogen teste ophober urinen sig i. Det betyder  at den smule hcg alle mennesker har i kroppen hele tiden giver udslag efter tid. Så det skulle kunne lade sig gøre at teste falsk positiv.  Er derfor man sætter en tidsgrænse. Men ja mange er bio 

Okay tak for svar.. Har bare ikke tidligere fået 2 streger efter lang tid før, men må se om stregen kan komme indenfor tiden i morgen tidlig.. 

Anmeld

17. februar 2015

l.kjoeller skriver:

Der skal en del hcg til før en test giver udslag- og mængden stiger jo ikke på grund af mængden af urin . Så det tror jeg ikke er derfor ,men er ikke læge så ved det ikke

Men ifølge min læge kan det ikke lade sig gøre uden at man er gravid om det så er så tidligt at den går til grunde omkring menstid er en helt anden snak  

Anmeld

17. februar 2015

De teste man kan købe i DK viser først udslag efter man har 20-25 mIU/ml Og den mængde har man først i kroppen tidligst en uge efter undfangelsen .

Anmeld

17. februar 2015

Anonym trådstarter

Der skal en del hcg til før en test giver udslag- og mængden stiger jo ikke på grund af mængden af urin . Så det tror jeg ikke er derfor ,men er ikke læge så ved det ikke

Men ifølge min læge kan det ikke lade sig gøre uden at man er gravid om det så er så tidligt at den går til grunde omkring menstid er en helt anden snak  

Ja tror du har ret.. Testen er heller aldrig blevet positiv før, efter lang lang tid, så tror det er pga graviditet..

så håber jeg bare den blir derinde 

Anmeld

17. februar 2015

migxher

Du kan som udgangspunkt IKKE regne med en streg efter tid. Det er ikke for sjov at der er sat en tidsfrist. Vent et par dage og test igen. Du risikerer bare at blive unødig skuffet ved at hænge i streger efter tis. At nogle så har Været heldig er jo fint for dem. Men det er undtagelsen ikke reglen .

Anmeld

17. februar 2015

l.kjoeller

Der var en tråd på en side  hvor hun netop havde sådan en test og testede hcg i blodprøve til 2. Så må kunne lade sig gøre. Hvorfor ellers have tidsbegrænsning på . Ikke for at lyde klog for jeg er heller ikke læge. Tror bestemt også mange er gode nok efter tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.