Hej derude,
Jeg skriver egentlig fordi jeg ikke kan vente med at teste..... og jeg gætter på, at jeg nok ikke er den eneste der har haft det sådan
- så håber lidt, at jeg kan høre/få nogle erfaringer fra jer som allerede er/har været gravide. Jeg advarer allerede om et lidt snørklet og langt indlæg 
Det er således, at vi 'smed' p-pillerne her søndag d. 25/1-15, hvorefter jeg havde menstruation fra mandag d. 26/1-31/1. Jeg har så læst en masse om ægløsning og hvad den gør ved kroppen (samt indtastet data i en app, så jeg har bare liiidt styr på det hele), hvor der bl.a. står angivet at min ÆL fandt sted den 6/1 (hvilket jeg også kunne mærke i min krop - jeg troede jeg var syg). Vi har selvfølgelig været meget intime i dagene op til osv., og efter vel og mærket - og jeg har kunne læse mig frem til en masse symptomer, som jeg godt kunne nikke genkendende til - men altså, tænker også at det måske bare er ønsketænkning-indbildelse??!
Bl.a. meeeget ømme nipples, meget pirrelig/let til tårer, havde ondt i lænden tre dage efter ÆL og store klumper udflåd (too much info, sorry!). Altså, ømme bryster og pirrelighed er jeg vant til op til menstruation, men det har dette ikke været! Det var nemlig i sidste uge og min menstruation burde først komme nu på mandag d. 23/2 - hvilket jeg jo håber den ikke gør
.
Nå, lang historie, jeg vil egentlig bare høre, hvornår jeg bør tage testen. Egentlig ved jeg godt at det først burde være på mandag, for at se om menstruationen overhovedet udeliver (krydser fingre!). Men jeg har også læst, at man kan få et svar muligvis allerede firedage før første menstruationsdag, dvs. her på torsdag d. 19/2. Grunden til at jeg meeeeget gerne vil vide det på torsdag er, at min kære mand rejser afsted i 10 dage med arbejdet torsdag morgen, og HVIS jeg nu er gravid, så vil jeg bare ikke fortælle ham det over Skype da det er vores første barn, og derfor vil jeg gerne se hans reaktion live, hvis I forstår 
- og hvilken kvinde har nogensinde kunne gå med sådan en stor nyhed alene???? 

Ej, det jeg jo bare vil høre er, hvad er chancen for, at der kommer et reelt svar på torsdag morgen?? Er der nogen af jer derude der:
1) har testet positivt fire dage før 1. mens dag?
2) har testet negativt, men så efterfølgende et par dage efter, testet positivt?
3) har oplevet noget andet - omhandlende - som de vil dele med en meget spændt og liiidt utålmodig kvinde?
Mange hilsner,
Hende som synes det er åndssvagt at kæresten skal rejse væk liiiige når man skal teste sådan noget.....