Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Okay kunne man godt men jeg bliver ikke medlem i nu da kun mig kæresten ved det ikke nogen anden i nu
Okay kunne man godt men jeg bliver ikke medlem i nu da kun mig kæresten ved det ikke nogen anden i nu
Der er heller ingen i vores familie der ved noget. Men den skal vel også være hemmelig sådan en gruppe ☺
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hey de damer jeg er første gang gravid med termin 16 ok. Er 5+ 6 Idag
Og kan se en har skrevet noget om en Facebook gruppe for os med termin okt hvis den er opgivet vil jeg meget gerne Være med i gruppen
Btw Tillykke til jer alle hehe kan næsten ikk vente til tiden er forbi
Hey de damer jeg er første gang gravid med termin 16 ok. Er 5+ 6 Idag Og kan se en har skrevet noget om en Facebook gruppe for os med termin okt hvis den er opgivet vil jeg meget gerne Være med i gruppen Btw Tillykke til jer alle hehe kan næsten ikk vente til tiden er forbi
Undskyld jeg har termin 15 okt og er 5+6 så du kan da kun være 5+5
Anonym skriver: Undskyld jeg har termin 15 okt og er 5+6 så du kan da kun være 5+5
for 2 dage siden da jeg regnede min termin ud var jeg 5+4 . Og fik de oplysninger har ikk været ved lægen inddnu så der kommer nok en hel anden dato
latifadjekic skriver: for 2 dage siden da jeg regnede min termin ud var jeg 5+4 . Og fik de oplysninger har ikk været ved lægen inddnu så der kommer nok en hel anden dato
Hvornår had du sidst men først dag og din cyklus normalt
Er medlem af en FB gruppe som er hemmelig. Den hedder :-):-)
Linkaa skriver: Er medlem af en FB gruppe som er hemmelig. Den hedder :-):-)
Hvad hedder gruppen?
ngmw skriver: Hvad hedder gruppen?
:-):-)
Er navnet blot
Linkaa skriver: :-):-) Er navnet blot
Jeg kan ikke finde gruppen
Så har man været til lægen idag er gravid og kun se den men er kun 6+0 så hjerte ik begyndt i nu og min termin er der d 15/10 2015
hi!✨
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128