Inspiration til EP emne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.277 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. februar 2015

LilleSpir

Haaalløjsa!  

Jeg ved godt det muligvis ikke er det rette forum, men mon ikke der er nogle der sidder ude bag skærmen, som kan komme med et lille input..

Jeg skal til at skrive EP! Det er en stil, som man skal skrive indenfor to fag: f.eks Dansk og biologi - så man kombinerer to fag og ét hovedemne. Jeg er virkelig tom for idéer.. 

Min ene fag skal være Psykologi, også ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal koble det op med og hvilket emne.

Er der nogle der har nogle input? Og hvis i selv har skrevet EP, hvad endte i så med?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Nystart

Jeg lure lige med skal nemliig skrive næste år og også SSO.. og er fuldstændig på barn bund pt 

Anmeld

18. februar 2015

LilleSpir

Nystart skriver:

Jeg lure lige med skal nemliig skrive næste år og også SSO.. og er fuldstændig på barn bund pt 

Også jeg. Det lader dog ikke til, at der er den store inspiration at hente herinde  

Anmeld

18. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Altså man kan jo skrive om hvad som helst. Sidste år, da jeg skulle skrive sso kunne jeg nøjes med at bruge 1 fag. Så jeg valgte at skrive om bogserien the hunger games i engelsk. 

Vi fik at vide at det handlede ikke så meget om at finde et fag man synes var spændende og så finde på et emne, men at finde på et fedt emne, man kunne skrive en masse om, og så finde ud af hvilke fag man kunne proppe det ned i 

Anmeld

18. februar 2015

hekran

Psykologi fungerer altid godt med dansk eller engelsk og vi ser rigtig tit opgaver (SRP, SRO, whatever) om ondskab i den forbindelse.

Anmeld

18. februar 2015

monedk

Jeg ville tage Dansk, Engelsk eller Historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.