Nakkefoldsskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. august 2009

Mor til L&S

Hey tøser

Så har vi fået indkaldelse til NF skanning.... Glæder os helt vildt

Jeg er 10 uger henne nu og vil være 12 uger henne når jeg skal skannes..

Så ville lige høre folk om hvordan I er blevet skannet.. På maven?? Eller igen skeden??

Og hvad er Jeres oplevelse med det? Gjorde det ondt??

Hvis I ellers har lidt at fortælle omkring det, så del gerne

Venter spændt på at høre fra Jer

Knus Rollo 10+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Mira0911

Hej...

Tillykke med din graviditet...
Jeg blødte en nat helt vildt... Blev scannet begge steder...
Men normalvis er det kun på maven...

Anmeld

29. august 2009

Unalisa

jeg blev skannet ude på maven og nej det går ikke ondt eller noget. du kan godt glæde dig til det, hmm stor oplevelse. normalt skanner man på maven med mindre der er noget galt eller de ikke kan finde den lille...

Anmeld

29. august 2009

Mor til L&S

Dutte84 skriver:

Hej...

Tillykke med din graviditet...
Jeg blødte en nat helt vildt... Blev scannet begge steder...
Men normalvis er det kun på maven...

Mange tak Gjorde det ondt igennem skeden?? Og er det normalt at bløde bagefter??

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

Rollo skriver:

Mange tak Gjorde det ondt igennem skeden?? Og er det normalt at bløde bagefter??

Nej det gør overhovedet ikke ondt...
Nej jeg blødte ikke så meget efterfølgende...
Men havde mens lignende smerter...

Anmeld

29. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ihh hvor spændende!! glæd dig!
Jeg blev scannet gennem maveskindet, og det eneste der "gjorde ondt" var da hun skulle have bebser til at rykke sig, for der blev hun nødt til at trykke ret hårdt på maven...gjorde slet ikke ondt, men det var lidt ubehageligt!
Det var fantastisk at se den lille loppe flyve rundt derinde og lave akrobatik , og gøre ALT det scanningsdamen ikke ville have..hæhæ!
Det var en dejlig oplevelse og vi fik fine billeder med hjem af guldklumpen!
Du er velkommen til at spørge løs om alle de ting du gerne vil vide, men jeg kan tale i DAGE om min lille fodboldspiller derinde
knus Caroline 14+1

Anmeld

29. august 2009

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

ihh hvor spændende!! glæd dig!
Jeg blev scannet gennem maveskindet, og det eneste der "gjorde ondt" var da hun skulle have bebser til at rykke sig, for der blev hun nødt til at trykke ret hårdt på maven...gjorde slet ikke ondt, men det var lidt ubehageligt!
Det var fantastisk at se den lille loppe flyve rundt derinde og lave akrobatik , og gøre ALT det scanningsdamen ikke ville have..hæhæ!
Det var en dejlig oplevelse og vi fik fine billeder med hjem af guldklumpen!
Du er velkommen til at spørge løs om alle de ting du gerne vil vide, men jeg kan tale i DAGE om min lille fodboldspiller derinde
knus Caroline 14+1

Jeg glæder mig også helt vildt... så år man det rigtig bekræftet !!

Håber også jeg kan nøjes med at blive skannet igennem maven  Det andet lyder mere ubehageligt...

Glæder mig til at få billeder med hjem at vise... JUBII...

14 dage endnu...

Knus

Anmeld

29. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

Jeg glæder mig også helt vildt... så år man det rigtig bekræftet !!

Håber også jeg kan nøjes med at blive skannet igennem maven  Det andet lyder mere ubehageligt...

Glæder mig til at få billeder med hjem at vise... JUBII...

14 dage endnu...

Knus

jeg er også scannet gennem skeden (uden at der var noget galt, bare fordi det var tidligt), og det mærkede jeg slet intet ubehag i...hvis de er nødt til at scanne dig på den måde skal du bare slappe så godt af som muligt og tænke på at presse røven nedad (så åbner du dig, og slapper af i musklerne omkring skeden)... er du ikke blevet scannet hos en gynækolog før?

Anmeld

29. august 2009

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

jeg er også scannet gennem skeden (uden at der var noget galt, bare fordi det var tidligt), og det mærkede jeg slet intet ubehag i...hvis de er nødt til at scanne dig på den måde skal du bare slappe så godt af som muligt og tænke på at presse røven nedad (så åbner du dig, og slapper af i musklerne omkring skeden)... er du ikke blevet scannet hos en gynækolog før?

Nåh okay.... ??!!

Nej er aldrig blevet skannet hos en gynækolog.. kun haft diverse instrumnter oppe.. eller hva de hedder??!! Hvornår blev du skannet, siden det var tidligt??

Tænker bare jeg hellere vil skannes over maven i stedet for at skal smide bukser og igennem skeden..... Nok bare mig... Hmm... Men det må jeg jo se

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

Rollo skriver:

Nåh okay.... ??!!

Nej er aldrig blevet skannet hos en gynækolog.. kun haft diverse instrumnter oppe.. eller hva de hedder??!! Hvornår blev du skannet, siden det var tidligt??

Tænker bare jeg hellere vil skannes over maven i stedet for at skal smide bukser og igennem skeden..... Nok bare mig... Hmm... Men det må jeg jo se

Jeg havde det på samme måde som dig... At jeg ligefrem skulle smide bukserne osv...

Det er hurtig overstået...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.