Hvornår stopper det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. februar 2015

mortilfreja

Jeg er gravid 6+5.. Jeg er plaget af voldsom kvalme, influenza-agtig følelse i kroppen og så fryser jeg konstant 

Hvornår stopper det? Kan slet ik hænge sammen.Føler mig syg konstant 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Tazling

Det sker en masse hormoner i kroppen havde det selv vildt dårligt i starten!
Jeg er 31+6 idag men heldigvis ingen kvalme eller noget, er så fultidssygemeldt pga en slem bækkenløsning 

Anmeld

17. februar 2015

Malene76

mortilfreja skriver:

Jeg er gravid 6+5.. Jeg er plaget af voldsom kvalme, influenza-agtig følelse i kroppen og så fryser jeg konstant 

Hvornår stopper det? Kan slet ik hænge sammen.Føler mig syg konstant 

I min graviditet med min søn var jeg voldsom syg med lignende komplikationer fra uge 6 til uge 16 og så blev det meget langsomt bedre. 

Siden har jeg stødt på en kranio sekral massør som kan noget med nåle og hun har god erfaring med nålebehandling med graviditetkomplikationer. Hun har afhjulpet flere. Så det skal jeg helt klart benytte mig af, hvis vi kommer ud for det igen. 

Så det vil jeg anbefale dig at tjekke ud i dit nærområde. Hvis du bor i nærheden af Silkeborg, så kender jeg en dygtig kranio sekral massør. 

God bedring snarest. 

Kh. Malene 

Anmeld

17. februar 2015

mortilfreja

Malene76 skriver:

I min graviditet med min søn var jeg voldsom syg med lignende komplikationer fra uge 6 til uge 16 og så blev det meget langsomt bedre. 

Siden har jeg stødt på en kranio sekral massør som kan noget med nåle og hun har god erfaring med nålebehandling med graviditetkomplikationer. Hun har afhjulpet flere. Så det skal jeg helt klart benytte mig af, hvis vi kommer ud for det igen. 

Så det vil jeg anbefale dig at tjekke ud i dit nærområde. Hvis du bor i nærheden af Silkeborg, så kender jeg en dygtig kranio sekral massør. 

God bedring snarest. 

Kh. Malene 

Tak for råd  Jeg har faktisk overvejet akupunktur for Det her er virkelig hårdt  

Jeg er slet ik mig selv.. Håber det snart stopper

Anmeld

17. februar 2015

mortilfreja

Tazling skriver:

Det sker en masse hormoner i kroppen havde det selv vildt dårligt i starten!
Jeg er 31+6 idag men heldigvis ingen kvalme eller noget, er så fultidssygemeldt pga en slem bækkenløsning 

Ja nu er det 14 år siden jeg fik min datter, men mindes ikke at det var så slemt dengang..

Har meget svært ved at glæde mig over at være gravid.. Lige nu er det enbelastning at være gravid 

Ved godt at graviditet ikke er en sygdom men føj hvor kan det godt føles sådan 

Anmeld

17. februar 2015

female

Dette er nok ikke trøstende, men jeg havde det dårligt de første 20 uger. Med kvalme, influenzalignende symptomer og opkast. Efter uge 20 forsvandt det mirakuløst, men er nu erstattet med andre gener. Synes denne graviditet har været hård.

Anmeld

17. februar 2015

mortilfreja

female skriver:

Dette er nok ikke trøstende, men jeg havde det dårligt de første 20 uger. Med kvalme, influenzalignende symptomer og opkast. Efter uge 20 forsvandt det mirakuløst, men er nu erstattet med andre gener. Synes denne graviditet har været hård.

Puha  Holder det ik ud hvis det skal vare. så længe 

Er der slet ik noget man kan gøre???

Anmeld

17. februar 2015

female

mortilfreja skriver:

Puha  Holder det ik ud hvis det skal vare. så længe 

Er der slet ik noget man kan gøre???

Det lykkedes ikke for mig at finde noget der hjalp. Men synes da du skal prøve en akupunktør eller lignende. Hvis det er helt uudholdeligt kan man vist også få noget ved lægen for kvalmen, men personligt er jeg ikke meget for at indtage medikamenter under graviditeten.

Anmeld

17. februar 2015

mortilfreja

female skriver:

Det lykkedes ikke for mig at finde noget der hjalp. Men synes da du skal prøve en akupunktør eller lignende. Hvis det er helt uudholdeligt kan man vist også få noget ved lægen for kvalmen, men personligt er jeg ikke meget for at indtage medikamenter under graviditeten.

Jeg er heller ik vild med at tage noget men kan blive nødvendigt for at jeg kan passe mit studie for det her holder ik 

Anmeld

17. februar 2015

Malene76

mortilfreja skriver:

Tak for råd  Jeg har faktisk overvejet akupunktur for Det her er virkelig hårdt  

Jeg er slet ik mig selv.. Håber det snart stopper

Det min massør bruger hedder Nada. Det virker i hvertfald. 

Synes personligt ikke akupunktur virkede på mig. 

Håber du finder en løsning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.