Anonym skriver:
Jeg kom sammen med denne fyr i ca. 1 års tid. vi har ikke mødtes men udelukkende ringede/ skrev vi sammen(han bor i et andet land) jeg slog op med ham da jeg mødte min nuværende mand,( kunne ikke se en fremtid med den anden da jeg ikke ønskede at flytte og han heller ikke ville. Men faktum er at jeg faktisk tit tænker på ham, nu efter 8 år finder jeg ham på face. Har stadig hans nummer osv.men har ikke i sinde at kontakte ham, er lykkelig gift med 2 børn. Men hvorfor tænker jeg på ham stadig.?
Skal jeg forstå det sådan, at I aldrig har mødt hinanden i virkeligheden, men altid kun ringet og skrevet sammen? Altså dengang for 8 år siden.
Grunden til det, at du tænker på ham nu, er måske at der er gået lidt hverdag i den derhjemme? Du savner måske noget nyt i hverdagen, noget spænding. Det er helt naturligt at tænke tilbage på et tidligere "eventyr" især hvis der var noget uforløst over det. Hvilket der jo sagtens kunne være i dit tilfælde, hvis I aldrig har mødt hinanden.
Mit råd er, at arbejde med det der i virkeligheden "trykker". Dvs. find ud af, om forholdet til din mand måske er ved at blive lidt for meget "hverdag". Hvis I kan finde en gnist igen til at peppe det lidt op, så skal ham den anden nok falde i baggrunden igen. 
Anmeld