Hvad sker der? (Ulækre detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2015

Anonym trådstarter

Hejsa

i onsdags stod jeg med en positiv G-test.. Torsdag begyndte jeg at bløde.. De efterfølgende 3 tests var så negative.. Lørdag tog jeg en test som jeg ikke fik kigget på fordi jeg blev forstyrret.. Kom i tanke om den her til aften og ville smide den ud men så at den var positiv..

jeg synes heller ikke at mens var som det plejede at være.. Det var meget lys rødt og der var ingen klumper i.. Det stoppede også i nogen timer hver dag lige indtil kæresten og jeg havde sex.. Så er det som at tænde for en vandhane.. Har blødt meget men i perioder

hvad sker der? Nogen med erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Kunne godt lyde som en spontan abort men jeg ville nok kontakte lægen og få taget nogle blodprøver for at se om HCG stiger eller falder for det kan osse være fordi du har sarte slimhinder eller din krop bare ikke rigtigt har fundet ud af du er gravid endnu 

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

Din test kan godt vise falsk positiv, i hvert fald når du først ser det så mange timer efter.

men for en sikkerheds skyld ville jeg også få tjekket dit hcg tal 

Anmeld

17. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

tog en test i dag og den blev svagt positiv indenfor tid.. Jeg er så forvirret

Anmeld

19. februar 2015

Mulle0802

Noget nyt - hvor langt ville du være henne? 

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Noget nyt - hvor langt ville du være henne? 

Lægen sagde at jeg ikke er gravid mere 

Anmeld

20. februar 2015

Mulle0802

Kæmpe kram til dig.

Synes at have hørt chancerne for ny gravidlitet efter bio er størrere - hvis det kan være en lille trøst

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Kæmpe kram til dig.

Synes at have hørt chancerne for ny gravidlitet efter bio er størrere - hvis det kan være en lille trøst

Det er en trøst.. Men jeg havde en SA i december og en bio nu her.. Frygter at hvis jeg snart bliver gravid igen, at jeg også mister den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.