Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

gda

Jeg har lagt 2 billeder ind af Lillebror Magnus :)
Er han ikke bare dejlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Pia.

Jo det er han godt nok (L)

Anmeld

31. marts 2008

MorCamilla

Hvor er han skøn..(L)

Anmeld

31. marts 2008

Tullebobs

Han ser skøn ud...

(H) fra Trine

Anmeld

31. marts 2008

ditterlarsen

Er det ikke for vildt alle de muligheder der er idag - tænk engang at man har mulighed for at se sit ufødte barn SÅ detaljeret. Jeg fik også en 3D-scan af vore den yngste (det var desværre ikke muligt med den store:(), og da hun var kommet ud i den store verden, kunne man tydeligt se at det var hende. På billederne kunne vi også tydeligt se, at hun ville komme til at ligne sin søster. Det er altså fantastisk. Og så lige tillykke - håber du får en god fødsel, når det kommer til det!
Knus Ditte

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

ditterlarsen skriver:

Er det ikke for vildt alle de muligheder der er idag - tænk engang at man har mulighed for at se sit ufødte barn SÅ detaljeret. Jeg fik også en 3D-scan af vore den yngste (det var desværre ikke muligt med den store:(), og da hun var kommet ud i den store verden, kunne man tydeligt se at det var hende. På billederne kunne vi også tydeligt se, at hun ville komme til at ligne sin søster. Det er altså fantastisk. Og så lige tillykke - håber du får en god fødsel, når det kommer til det!
Knus Ditte

Jo det er faktisk lidt uhyggeligt ikk... - utroligt hvad man kan i dag... man skal ikke særlig mange år tilbage hvor man ingen ting kunne - de er dygtige....

Jeg fik også en 3D scanning med mit tredje barn, og vi kunne sagtens se ligheden da han kom til verden.
Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.