Sat sig fast og fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2015

April-baby

Overs datter sidder meget langt nede og sidder snart fast og er i uge 33+2. Har det noget at sige med hvornår jeg føder? (: Og er første gangs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

CarinaSB

April-baby skriver:

Overs datter sidder meget langt nede og sidder snart fast og er i uge 33+2. Har det noget at sige med hvornår jeg føder? (: Og er første gangs.

Min den første sad fast i uge 35 .. fødte 1 dag over termin :)

Anmeld

16. februar 2015

migxher

Ikke nødvendigvis  

Anmeld

16. februar 2015

April-baby

migxher skriver:

Ikke nødvendigvis  

Men det kan det? (:

Anmeld

16. februar 2015

Sujan

Min datter sad rigtig tidlig fast og jeg blev sat i gang 10 dage over termin!!!

Anmeld

16. februar 2015

Clisolka

April-baby skriver:

Ikke nødvendigvis 

Min den første satte sig fast omkring uge 30 - jeg blev sat i gang 39+4 og hun er født dagen efter. 

Anmeld

16. februar 2015

April-baby

Clisolka skriver:

Ikke nødvendigvis 

Min den første satte sig fast omkring uge 30 - jeg blev sat i gang 39+4 og hun er født dagen efter. 

Okay, så jeg kan godt være rolig? (:

Anmeld

17. februar 2015

hejmeddig10

April-baby skriver:

Vores lille pige var fast allerede ved uge 30, og jeg er nu gået 11 dage over termin og har igangsættelse i morgen Er selv førstegangsfødende (: 

Anmeld

17. februar 2015

April-baby

hejmeddig10 skriver:

Vores lille pige var fast allerede ved uge 30, og jeg er nu gået 11 dage over termin og har igangsættelse i morgen Er selv førstegangsfødende (: 

Ja okay, i min familie  " min mor " er gået over tid, men har det lidt som om hun kommer inden termin .

Anmeld

17. februar 2015

Linkaa

April-baby skriver:

Tror jeg ikke... Min datter stod fast 10-12 uger før termin, og fødte 8 dage efter terminen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.