Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleMie skriver: Ja, det er virkelig lang tid at være i gang, var også glad for at være i kort. Men som du siger, hvis du bare får nogle super gode æg ud af det, og klarer den i første hug, så er det jo ikke så slemt Jeg krydser fingre for, at der kun skal én gang til
Ja, det er virkelig lang tid at være i gang, var også glad for at være i kort. Men som du siger, hvis du bare får nogle super gode æg ud af det, og klarer den i første hug, så er det jo ikke så slemt
Jeg krydser fingre for, at der kun skal én gang til
Ja synes snart den der lykke må smile til os
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babydrøm skriver: Sender en masse god karma og plus en masse Al held og lykke til jer Håber meget I snart er heldige
Sender en masse god karma og plus en masse
Al held og lykke til jer Håber meget I snart er heldige
Tusind tak
og i lige måde
esioul skriver: Tusind tak og i lige måde
Håber vi begge snart er heldige!
esioul skriver: Så er jeg langt om længe blevet tilmeldt 1 IVF. Nu har jeg brug for en masse god karma Det er længe siden jeg har opdateret herinde, da den sidste tid har været ret turbulent. Men nu er jeg på banen igen
Så er jeg langt om længe blevet tilmeldt 1 IVF.
Nu har jeg brug for en masse god karma
Det er længe siden jeg har opdateret herinde, da den sidste tid har været ret turbulent.
Men nu er jeg på banen igen
Masser af god karma her fra!!!
Uhh, hvor spændende!
Jeg sender al den gode karma, jeg overhovedet kan
Putomanen skriver: Uhh, hvor spændende! Jeg sender al den gode karma, jeg overhovedet kan
Tak.
Håber det har gavnet kroppen at være udenfor behandling siden før sommer, men må også indrømme at jeg virkelig bare vil igang nu...
Sender karma din vej...
MiaP skriver: Sender karma din vej...
10000 tak
Sender masser af god karma din vej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128