Åh gud - kvalme, opkastninger og diarre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
1 svar
1 synes godt om
16. februar 2015

CH2012

Hejsa.

Jeg står i en rigtig øv situation. Jeg er gravid 7+3. Jeg har gennem længere tid (flere måneder) døjet med dårlig afføring (diarré - nogle gange værre end andre), og man har troet det var min laktoseintolerance der var skyld i det. Men nu har jeg været hos læge igen i dag, som mistænker det for at være kronisk tarmbetændelse. Så nu skal jeg vente på et få tid hos sygehuset. Samtidig med har jeg kvalme, og opkastninger og kan intet holde i mig 

Synes det er rigtig hårdt lige nu. Har intet energi, har tabt mig 1,5kg henover weekenden, er enorm træt, osv. Og er bekymret for baby. Det blev også til en sygemelding hos læge i dag, i hvert fald de næste 2 uger.

Jer som har døjet med opkastninger, hvad har I kunne holde i jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

May86

CH2012 skriver:

Hejsa.

Jeg står i en rigtig øv situation. Jeg er gravid 7+3. Jeg har gennem længere tid (flere måneder) døjet med dårlig afføring (diarré - nogle gange værre end andre), og man har troet det var min laktoseintolerance der var skyld i det. Men nu har jeg været hos læge igen i dag, som mistænker det for at være kronisk tarmbetændelse. Så nu skal jeg vente på et få tid hos sygehuset. Samtidig med har jeg kvalme, og opkastninger og kan intet holde i mig 

Synes det er rigtig hårdt lige nu. Har intet energi, har tabt mig 1,5kg henover weekenden, er enorm træt, osv. Og er bekymret for baby. Det blev også til en sygemelding hos læge i dag, i hvert fald de næste 2 uger.

Jer som har døjet med opkastninger, hvad har I kunne holde i jer?

Sodavandsis og bitte bitte små bidder kiks (evt. med salt). Nogle gange hjælper det til at holde maden nede, når man ikke får større mængder ned.

Og ellers spiste jeg bare alt der faldt mig ind. Nogle gange blev det nede andre gange ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.