Ondt i "kasserne" under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
3 svar
4 synes godt om
16. februar 2015

Jeg skal føde - lad os gå i møde

Hej alle kommende mødre. 
Jeg er gravid i 3. måned, og jeg oplever dagligt smerter i "kasserne". Jeg føler min dagligdag er stærkt påvirket af dette. 

Min tidligere veninde, Ylvette, foreslog friskpresset agurke-nøddejuice som forslag, men dette gav hårdt bagslag i form af smertefuldt, grøn diarre. 

Har nogen haft lignende oplevelser ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

123CharlotteSkalPåPotte

Hej du! 
Jeg er ked af at høre din situation, da jeg selv kender folk i min omgangskreds som har stået i samme problematik.
De ømme og til tider 'sløve' kasser, har været et problem for min kusine, Klise. 
Det hun gjorde, var dog at tappe kaninmælk på Island, hvorefter hun STILLE OG ROLIGT hældte omkring 1,5 dL af kaninmælken på højre storetå, imens man hører lidt blød Bruce Springsteen på radioen. Det skal dog nævnes, at der helst skal drysses ahorntræ's splinter i kaninmælken, så får man hele oplevelsen med.

Mange gange held og lykke! Jeg skal ud og se til Charlotten på potten, hun råber på mig!  Hehe 

Anmeld

16. februar 2015

Jeg skal føde - lad os gå i møde

123CharlotteSkalPåPotte skriver:

Hej du! 
Jeg er ked af at høre din situation, da jeg selv kender folk i min omgangskreds som har stået i samme problematik.
De ømme og til tider 'sløve' kasser, har været et problem for min kusine, Klise. 
Det hun gjorde, var dog at tappe kaninmælk på Island, hvorefter hun STILLE OG ROLIGT hældte omkring 1,5 dL af kaninmælken på højre storetå, imens man hører lidt blød Bruce Springsteen på radioen. Det skal dog nævnes, at der helst skal drysses ahorntræ's splinter i kaninmælken, så får man hele oplevelsen med.

Mange gange held og lykke! Jeg skal ud og se til Charlotten på potten, hun råber på mig!  Hehe 

Tak for svaret Charlottes mor 

Har hørt massiv mahogni med en kombination af grannåle fra sydøst-italien, også skulle have en hjælpende effekt, sammen med kanin-nælken.

Dog vil jeg sige at det allerede har haft en hjælpende effekt, så jeg bukker i taknemmelighed! 
Fortsat god Februar 

Anmeld

16. februar 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja og så er det vidst heller ikke sjovere 

/staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.