LCHF og forbedring af fertilitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
15 svar
11 synes godt om
16. februar 2015

Babydrøm

Hej baby.dk bruger  

Jeg ville lige høre om nogen af jer har erfaringer med Low Carb High Fat livsstilen/kuren og forbedring af fertiliteten?

Vi har prøvet i ca 18 måneder,  (mega frustrende!! )

jeg vil gerne forbedre min sundhed og kondition, og det skader heller ik at smide nogle kg også, jeg vil derfor gerne prøve LCHF, tænker det måske,  lidt minder om Spis dig gravid principperne, eller tager jeg fejl?

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

Babydrøm

Slet ingen der har nogen erfaringer?

Anmeld

16. februar 2015

Skouboe

Jeg har ikke erfaring med LCHF og graviditet, men jeg spiser det, og det gør en masse godt for min krop.

Anmeld

16. februar 2015

Babydrøm

Skouboe skriver:

Jeg har ikke erfaring med LCHF og graviditet, men jeg spiser det, og det gør en masse godt for min krop.

Okay det lyder skønt  har også hørt en masse positivt om det, men har stadig lidt forbehold, især med al fedtet, men alt kræver jo tilvænning. Tak for dit svar  Har du nogle gode råd?  

Anmeld

16. februar 2015

Septemberbaby2

Jeg spiste LCHF i 3-4 måneder før jeg blev gravid. Og jeg blev gravid i første forsøg efter vi smed præventionen. Jeg ved ikke om det havde noget at sige - men jeg kunne helt klart mærke hvor godt det gjorde min krop. 

Efter jeg blev gravid og ramt af evighedskvalmen og opkast - er det eneste jeg kan spise, ironisk nok, brød. Brød brød og kun brød. Jeg afskyr grøntsager og tanken om LCHF og de ting jeg spiste og drak før, får mig til at have det rigtig skidt.  

Jeg håber dog at det snart går over. 

Nu ved ved jeg ikke om det var det der gjorde at det gik så hurtigt for os, eller om det "bare" er fordi vi er unge og sådan - men jeg tror bestemt ikke at den livsstil skader i den retning.. 

Held og lykke til! 

Anmeld

16. februar 2015

Babydrøm

Septemberbaby2 skriver:

Jeg spiste LCHF i 3-4 måneder før jeg blev gravid. Og jeg blev gravid i første forsøg efter vi smed præventionen. Jeg ved ikke om det havde noget at sige - men jeg kunne helt klart mærke hvor godt det gjorde min krop. 

Efter jeg blev gravid og ramt af evighedskvalmen og opkast - er det eneste jeg kan spise, ironisk nok, brød. Brød brød og kun brød. Jeg afskyr grøntsager og tanken om LCHF og de ting jeg spiste og drak før, får mig til at have det rigtig skidt.  

Jeg håber dog at det snart går over. 

Nu ved ved jeg ikke om det var det der gjorde at det gik så hurtigt for os, eller om det "bare" er fordi vi er unge og sådan - men jeg tror bestemt ikke at den livsstil skader i den retning.. 

Held og lykke til! 

Ej hvor skønt!  Og super dejligt du kunne mærke forandringerne i din krop!  

Ej hvor typisk, ja ironisk  Håber snart du får det bedre 

Nej det er jo ik til at vide, men rart at høre om de gode forandringer i din krop Må jeg spørge hvor gamle I er?  

Tusind tak 

Anmeld

16. februar 2015

Septemberbaby2

Babydrøm skriver:

Ej hvor skønt!  Og super dejligt du kunne mærke forandringerne i din krop!  

Ej hvor typisk, ja ironisk  Håber snart du får det bedre 

Nej det er jo ik til at vide, men rart at høre om de gode forandringer i din krop Må jeg spørge hvor gamle I er?  

Tusind tak 

Det krævede tilvænning, men ja - så var det også godt! 

Tusind tak, det gør jeg godt nok også! 

Det er vores andet barn og jeg er 21, min kæreste er 25. Jeg jeg har på fornemmelsen, at vi er et godt match til at lave børn, og det måske derfor går nemt - men man hører jo også en del om, hvor meget kosten har at sige i den sammenhæng og hvor meget nemmere det kan gå for mennesker, hvis de udelader kulhydrater, eller skærer ned på dem! 

Anmeld

16. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg kan anbefale at melde dig ind i Facebook gruppen lchf/lavkarbo på dansk. Folk er flinke til at hjælpe hinanden og der er flere med fertilitetsproblemer b.la. Pcos, og det gør så meget godt for dem (og alle andre ) at leve sådan

Anmeld

16. februar 2015

Babydrøm

Septemberbaby2 skriver:

Det krævede tilvænning, men ja - så var det også godt! 

Tusind tak, det gør jeg godt nok også! 

Det er vores andet barn og jeg er 21, min kæreste er 25. Jeg jeg har på fornemmelsen, at vi er et godt match til at lave børn, og det måske derfor går nemt - men man hører jo også en del om, hvor meget kosten har at sige i den sammenhæng og hvor meget nemmere det kan gå for mennesker, hvis de udelader kulhydrater, eller skærer ned på dem! 

Godt at høre

Okay, dejligt I er det Ja det hører man jo om, også derfor jeg vil prøve, nu vi kæmper for at få en lille spire  

Anmeld

16. februar 2015

Babydrøm

MummiT skriver:

Jeg kan anbefale at melde dig ind i Facebook gruppen lchf/lavkarbo på dansk. Folk er flinke til at hjælpe hinanden og der er flere med fertilitetsproblemer b.la. Pcos, og det gør så meget godt for dem (og alle andre ) at leve sådan

Mange tak, vil tjekke den gruppe Ja det lyder sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.