Mette0105 skriver:
Nogle som har erfaring med kanon kuren og fertilitetsbehandling ?? 
Nu har jeg anbefalet kanonkuren i nogle af de andre indlæg, og kan også gøre det her. 
Jeg kan prøve at fortælle om min erfaring med kanonkuren.
Min kæreste og jeg havde prøvet at blive gravide i omkring 4 måneder uden held. Jeg havde regnet med at jeg ville blive gravid med det samme for jeg var jo ung ( 20 år ) så jeg havde ikke troet at der ville gå særlig lang tid før det ville ske.
Da der så er gået de der 4 måneder, sidder vi og søger lidt på nettet, og falder så over kanonkuren, som vi beslutter os for at prøve. Allerede da jeg får min første ægløsning efter start på kuren bliver jeg gravid. Desværre ender min graviditet ud i en tidlig spontan abort. Så vi beslutter os for at tage pillerne igen, og jeg når slet ikke at få min 'mens før jeg bliver gravid igen. Denne graviditet ender dog også ud i en tidlig spontan abort. Men jeg tænkte at nu behøver vi nok ikke at tage pillerne for jeg kan jo sagtens blive gravid, og det var sikkert ikke pillerne der hjalp. Så vi prøver og prøver men der sker ikke rigtig noget i omkring 3-4 måneder, så vi beslutter os for at tage pillerne igen, og ganske rigtig står jeg med en positiv graviditetstest efter første ægløsning igen.
Denne graviditet er endt med at vi nu har vores dejlige dreng på 3 måneder

Anmeld