Dåbskjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
SDD skriver:

Vi købte vores over nettet og var en smule betænkelig ved det mht kvalitet mv. Den var lidt dyr (1200 mener jeg)

prøver at vedhæfte nogle billeder 

blonder udenpå og thaisilke indenunder.

nå ja, det er min lillesøster på billederne

http://til-de-smaa.dk

Købte den på denne hjemmeside. De har nogle rigtig flotte kjoler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

mor97

Frk_Louise skriver:

Må jeg ikke se billede af jeres børn i deres dåbskjole? Eller bare billede af kjolen eller det tøj de havde på den dag?

Sidder og kigger efter noget til min datter, men har svært ved at finde noget 

Vi har denne her hæklede kjole, som babys oldemor hæklede tilbage da jeg skulle døbes, den er virkelig smart, da blomsterne kan skiftes alt efter farvetema og om det er en dreng eller pige som skal bruge den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2015

Frk_Louise

mor97 skriver:

Vi har denne her hæklede kjole, som babys oldemor hæklede tilbage da jeg skulle døbes, den er virkelig smart, da blomsterne kan skiftes alt efter farvetema og om det er en dreng eller pige som skal bruge den. 

Hvor fint, ville ønske vi havde sådan en til at ligge 

Anmeld

16. februar 2015

SHERO

Vi har en familie kjole, som jeg ikke var så vild med..... så jeg syede et nyt slåom skørt dertil... og synes selv den endte med at Være den smukkeste kjole... 

Anmeld

16. februar 2015

Papillon

Vi brugte min families dåbskjole. Den er fra starten af 1930'erne og håndsyet. Billedet er taget af bagsiden af kjolen. Sløjfen til lavede jeg selv 

Anmeld

16. februar 2015

Mutti2

Det er måske lidt svært at se den. Men købte denne over nettet (dansk side) til ca. 450 kr (inkl. Forsendelse) elsker den, og regner med at bruge den til sønnike når han skal døbes, dog med en anden farve sløjfe 

Anmeld

16. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg købte også hos til de smaa. 

Det er super lækker kvalitet!

Anmeld

16. februar 2015

Frk_Louise

Putte-mor skriver:

Det er måske lidt svært at se den. Men købte denne over nettet (dansk side) til ca. 450 kr (inkl. Forsendelse) elsker den, og regner med at bruge den til sønnike når han skal døbes, dog med en anden farve sløjfe 

Hvilken side? 

Anmeld

16. februar 2015

Mutti2

Frk_Louise skriver:

Hvilken side? 

Det er jo ved at være 7 år siden  så kan faktisk ikke huske det. Men jeg googlede dåbskjoler (billeder) og fandt den jeg bedst kunne lide, og kom på den måde ind på siden. Skal nok se om jeg kan finde den lidt senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.