Hvordan? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
12 svar
9 synes godt om
15. februar 2015

Anonym trådstarter

Hvordan tager man ens kæreste i en løgn? Har en ide om at min kæreste er utro, grundet nogle beskeder jeg har fundet , og vil ikke sige jeg har set dem, er gravid med vores første fælles barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hvordan tager man ens kæreste i en løgn? Har en ide om at min kæreste er utro, grundet nogle beskeder jeg har fundet , og vil ikke sige jeg har set dem

Sig du har set dem? Eller en har fortslt dig det? 

Anmeld

15. februar 2015

SandraXOXO

Ej stakkels dig :/ men du behøver vel ikke ta ham i en løgn, hvis han er utro og ikke til at stole på, så flyt fra ham inden han får chancen for at lyve mere.  

Anmeld

15. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Hvordan tager man ens kæreste i en løgn? Har en ide om at min kæreste er utro, grundet nogle beskeder jeg har fundet , og vil ikke sige jeg har set dem, er gravid med vores første fælles barn

Kæmpe kram til dig 

Er du helt sikker? Du kan ikke have mistolket dem?

Jeg tror jeg ville give ham chancen for at fortælle det selv inden jeg fortalte hvad jeg havde set. F.eks. Jeg har på fornemmelsen du holder noget hemmeligt for mig, som jeg burde vide, derfor vil jeg give dig muligheden for at fortælle mig det! Hvis han siger "hvad snakker du om" så ville jeg sige hvad jeg havde set, trods tillid til dig ville ryge, men den er jo ødelagt i forvejen. Konfronter ham, gå ikke og tænk over det længere.

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

Kæmpe kram til dig 

Er du helt sikker? Du kan ikke have mistolket dem?

Jeg tror jeg ville give ham chancen for at fortælle det selv inden jeg fortalte hvad jeg havde set. F.eks. Jeg har på fornemmelsen du holder noget hemmeligt for mig, som jeg burde vide, derfor vil jeg give dig muligheden for at fortælle mig det! Hvis han siger "hvad snakker du om" så ville jeg sige hvad jeg havde set, trods tillid til dig ville ryge, men den er jo ødelagt i forvejen. Konfronter ham, gå ikke og tænk over det længere.

Han skrev bla. Denne her " fordi du er sød og dejlig, så det kunne godt være du ville være her sammen med mig, bare os to" det synes jeg ikke er til at misforstå 

Anmeld

15. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Han skrev bla. Denne her " fordi du er sød og dejlig, så det kunne godt være du ville være her sammen med mig, bare os to" det synes jeg ikke er til at misforstå 

What, hvor er det langt ude, hvad F.... bilder han sig ind?

Må jeg spørge hvor gammel han er og hvor længe i har været sammen? Er det til en du kender/ved hvem er? 

Anmeld

15. februar 2015

God-mor

Anonym skriver:

Der er vist ingen tvivl om, at han har gang i noget snusk. Hvor føler jeg med dig. Hvordan kan han finde på det, og så når du er gravid Fortæl ham det lige så snart du kan komme til det, og få snakket om det, og så må du tage den derfra, og vuderer om hvorvidt du kan tilgive ham eller ej. 

Anmeld

15. februar 2015

FruK

Der er vel en grund til at du har kigget i hans beskeder? Hvad gjorde dig mistænksom?

Spørg ind til det...

Anmeld

15. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Stakkels dig. 

Jeg havde bare ligeud sagt at jeg havde set de beskeder... 

Kæmpe kram..

Anmeld

15. februar 2015

Bella&Lina

Anonym skriver:

Jeg ville sige det ligeud og så ville jeg skynde mig væk, sådan en mand er man bedre stillet uden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.