Kan man vælge en anden klinik??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger

min kæreste og jeg føler os ikke godt behandlet på fertilitetsklinikken og så vil jeg høre jer ad om man bare kan skifte klinik?? og bliver vores oplysninger overført elektronisk til den "nye" klinik?? eller skal vi starte forfra?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Holst85

Hvilken klinik er det? 

Anmeld

15. februar 2015

Carina:-)

Hvis det er privat kan man altid selv vælge at flytte-men tror det er mere vanskeligt hvis det er i off regi. 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvis det er privat kan man altid selv vælge at flytte-men tror det er mere vanskeligt hvis det er i off regi. 

øv... den er offentlig

Anmeld

15. februar 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Hej piger

min kæreste og jeg føler os ikke godt behandlet på fertilitetsklinikken og så vil jeg høre jer ad om man bare kan skifte klinik?? og bliver vores oplysninger overført elektronisk til den "nye" klinik?? eller skal vi starte forfra?? 

I kan godt skifte klinik, men jeg mener at jeres læge skal sende en ny henvisning, til det sted i ønsker 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

I kan godt skifte klinik, men jeg mener at jeres læge skal sende en ny henvisning, til det sted i ønsker 

Okay men får de så vores oplysninger fra den anden klinik eller skal vi starte forfra?

Anmeld

15. februar 2015

esioul

Anonym skriver:

Hej piger

Ja der er frit sygehusvalg  Er sikker på din journal bliver overført.

Hvilken klinik er det du er tilknyttet nu, hvis jeg må spørge? og hvad gør det til en dårlig oplevelse? 

Anmeld

15. februar 2015

Mulle0802

esioul skriver:

Ja der er frit sygehusvalg  Er sikker på din journal bliver overført.

Hvilken klinik er det du er tilknyttet nu, hvis jeg må spørge? og hvad gør det til en dårlig oplevelse? 

Jeg er også lidt nysgerrig over hvor du er nu  

Anmeld

15. februar 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Okay men får de så vores oplysninger fra den anden klinik eller skal vi starte forfra?

Jeg vil gætte på de overføre dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.