Pletblødning tidligt i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2015

Kingqueen324

Hey �� 

Ja jeg går her som første gangs gravid og er meget nervøs over det der sker og ikke sker med min krop. Håber bare jeg kan få noget ro i sjælen og at i andre har oplevet noget af det samme som mig. Jeg har faktisk hele vejen igennem, er kun 6 uger henne, pletblødt. Eller dvs nu har jeg pletblødt i 3 uger, men ikke særlig meget. I morges sys jeg dog det var lidt mere end det plejer, og jeg pletblødning stadig. Bliver jo vildt nervøs og er jo så bange for det er sa! Jeg ringede til vagtlægen og han sagde at når jeg ikke har smerter så skal jeg bare ringe til min læge imorgen? Det giver selvfølgelig lidt ro men ikke helt vildt alligevel. Er der andre der har pletblødt så lang tid og er det gået op og ned for jer også? Samtidig så har mine symptomer kun været ømme bryster, men det er også begyndt og gå lidt i sig selv igen? Så tænker jeg igen, åh nej, er min graviditet ved at stoppe eller er der noget galt?. Håber i kan give mig en lille bitte smule ro i sjælen, så jeg ikke er så skide nervøs hele tiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Babilooo

Ikke sjovt .. I know. 

Jeg pletblødte frem til uge 12 på daglig basis. Da det så var holdt op fik jeg en styrtblødning i uge 18. Jeg blev sygemeldt og fik besked om t tage set roligt. ... Min søn er i dag 14 mnd og i fuld vigør!

du kan ikke kontrollere det og selv hvid du forventer det værste og det så sker er det ikke mindre hårdt.

Så glæd dig og tag sorgen hvis den kommer.

Anmeld

15. februar 2015

Kingqueen324

Smølfine123 skriver:

Ikke sjovt .. I know. 

Jeg pletblødte frem til uge 12 på daglig basis. Da det så var holdt op fik jeg en styrtblødning i uge 18. Jeg blev sygemeldt og fik besked om t tage set roligt. ... Min søn er i dag 14 mnd og i fuld vigør!

du kan ikke kontrollere det og selv hvid du forventer det værste og det så sker er det ikke mindre hårdt.

Så glæd dig og tag sorgen hvis den kommer.

Tak for svar �� det hjælper en smule. Det er også rigtig at der ikke er noget og gøre, hader bare den uvished om hvad der foregår i ens krop! Især når man ikke kan mærke noget. Men det var rart og høre at det kan gå rigtig godt trods man pletbløder �� 

Anmeld

15. februar 2015

Babilooo

20-25 pct af alle gravide pletblødte 

og får baby med hjem 

Anmeld

15. februar 2015

SasjaJensen

Pletblødte også i uge 6, styrtblødning i uge 14, og pletblødning i stort set hele uge 15, går ind i 16. Uge i morgen.. Og jeg venter en sund og rask pige (købte en scanning i sidste weekend) 

Anmeld

15. februar 2015

Mussepigen4

Ville bare give dig et kram. Min historie endte ikke lykkeligt, så den vil jeg ikke ulempre dig med, men min veninde pletblødte i 5-6 dage og venter stadig en lille 

Anmeld

20. februar 2015

Kingqueen324

Dejligt og høre de gode historier �� har fået af vide ved lægen (skal lige siges at jeg også har fået keglesnit for et par år siden) at mine slimhinder er sarte. Men altså jeg bløder hver dag, kun pletblødning stadig. Har læst om nogen der også har blødt næsten hele graviditeten igennem og fik en dejlig baby ud af det! Meeeeen det er stadig ikke rart, og uanset hvad lægen siger osv, så bekymrer det mig stadig at jeg skal pledtbløde  jeg skal til scanning næste torsdag! Det skal dog også lige siges at vi har fundet ud af jeg kun er 5 uger henne idag, slev lige sat nogle uger tilbage 

Anmeld

20. februar 2015

l.kjoeller

Kingqueen324 skriver:

Dejligt og høre de gode historier �� har fået af vide ved lægen (skal lige siges at jeg også har fået keglesnit for et par år siden) at mine slimhinder er sarte. Men altså jeg bløder hver dag, kun pletblødning stadig. Har læst om nogen der også har blødt næsten hele graviditeten igennem og fik en dejlig baby ud af det! Meeeeen det er stadig ikke rart, og uanset hvad lægen siger osv, så bekymrer det mig stadig at jeg skal pledtbløde  jeg skal til scanning næste torsdag! Det skal dog også lige siges at vi har fundet ud af jeg kun er 5 uger henne idag, slev lige sat nogle uger tilbage 

Hvordan fandt i ud af det ? En scanning?  

Anmeld

28. februar 2015

Kingqueen324

l.kjoeller skriver:

Hvordan fandt i ud af det ? En scanning?  

Ja det er igennem en scanning vi fandt ud af det ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.