Hey
Ja jeg går her som første gangs gravid og er meget nervøs over det der sker og ikke sker med min krop. Håber bare jeg kan få noget ro i sjælen og at i andre har oplevet noget af det samme som mig. Jeg har faktisk hele vejen igennem, er kun 6 uger henne, pletblødt. Eller dvs nu har jeg pletblødt i 3 uger, men ikke særlig meget. I morges sys jeg dog det var lidt mere end det plejer, og jeg pletblødning stadig. Bliver jo vildt nervøs og er jo så bange for det er sa! Jeg ringede til vagtlægen og han sagde at når jeg ikke har smerter så skal jeg bare ringe til min læge imorgen? Det giver selvfølgelig lidt ro men ikke helt vildt alligevel. Er der andre der har pletblødt så lang tid og er det gået op og ned for jer også? Samtidig så har mine symptomer kun været ømme bryster, men det er også begyndt og gå lidt i sig selv igen? Så tænker jeg igen, åh nej, er min graviditet ved at stoppe eller er der noget galt?. Håber i kan give mig en lille bitte smule ro i sjælen, så jeg ikke er så skide nervøs hele tiden 
Anmeld