Bange for der er noget galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
11 svar
1 synes godt om
14. februar 2015

Anonym trådstarter

Ja det er nok meget normalt at man føler sådan. 

Men jeg er så bekymret for om det er en graviditet uden for livmoderen. 

Jeg er 5+0 i dag. 

Hvad Er symptomerne og hvor tidligt opdages det normalt? 

Er der noget med,  at hcg ikke er så højt med en gul, og derfor har man ikke så tydelige positive tests? 

Åh, kan bare mærke jeg trænger til at blive beroliget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er nok meget normalt at man føler sådan. 

Men jeg er så bekymret for om det er en graviditet uden for livmoderen. 

Jeg er 5+0 i dag. 

Hvad Er symptomerne og hvor tidligt opdages det normalt? 

Er der noget med,  at hcg ikke er så højt med en gul, og derfor har man ikke så tydelige positive tests? 

Åh, kan bare mærke jeg trænger til at blive beroliget. 

Op

Anmeld

15. februar 2015

minførste

De indlæg jeg har læst tidligere hvor nogle som har oplevet det, skriver de at man ikke er i tvivl pga smerter, hvis det er tilfældet med graviditet udenfor livmoderen... 

Og jeg tror de fleste af os har oplevet at være bekymret for at noget er galt, især i starten af graviditeten. 

Anmeld

15. februar 2015

energystar

Jeg er i dag 7+1 og er også fuldstændig vildt nervøs over om alt nu er som det skal være - ved ikke om det er normalt... Jeg har bestilt en tidlig scanning til på torsdag - bare sådan for måske at få en smule ro i sjælen. Jeg havde i går aftes ondt i den ene side i underlivet og tankerne kørte rundt i hovedet på mig - er ikke sjovt! 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

minførste skriver:

De indlæg jeg har læst tidligere hvor nogle som har oplevet det, skriver de at man ikke er i tvivl pga smerter, hvis det er tilfældet med graviditet udenfor livmoderen... 

Og jeg tror de fleste af os har oplevet at være bekymret for at noget er galt, især i starten af graviditeten. 

Det har jeg også læst. Men at de så ofte først har været omkring 6+ eller senere. 

Jeg havde en smule ubehag i højre side i går. Men den ubehag har jeg heldigvis ikke i dag og er lidt mere rolig

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

energystar skriver:

Jeg er i dag 7+1 og er også fuldstændig vildt nervøs over om alt nu er som det skal være - ved ikke om det er normalt... Jeg har bestilt en tidlig scanning til på torsdag - bare sådan for måske at få en smule ro i sjælen. Jeg havde i går aftes ondt i den ene side i underlivet og tankerne kørte rundt i hovedet på mig - er ikke sjovt! 

Nej det er ikke sjovt! Jeg havde også lidt ubehag i højre side i går, derfor mine bekymringer. 

Jeg Skal til scanning når jeg er omkring 7+4. Men der er bare 2,5 uge til! 

Anmeld

15. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nej det er ikke sjovt! Jeg havde også lidt ubehag i højre side i går, derfor mine bekymringer. 

Jeg Skal til scanning når jeg er omkring 7+4. Men der er bare 2,5 uge til! 

Jeg er begge graviditeter blevet skannet pga de smerter. Begge gange  er alt som det skal være. Smerter kan sagtens være helt normale 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jeg er begge graviditeter blevet skannet pga de smerter. Begge gange  er alt som det skal være. Smerter kan sagtens være helt normale 

Dejligt 

Når det er den første graviditet, så er man jo helt blank i hvad der er normalt. 

Idag har jeg ikke mærket til at jeg er gravid. Så bliver man også bekymret. Haha. Man er et stort nervevrag 

Anmeld

15. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Dejligt 

Når det er den første graviditet, så er man jo helt blank i hvad der er normalt. 

Idag har jeg ikke mærket til at jeg er gravid. Så bliver man også bekymret. Haha. Man er et stort nervevrag 

Dine bekymringer  er også hormonelt betinget.  Hvis du ikke bløder så prøv at tænke positivt 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Dine bekymringer  er også hormonelt betinget.  Hvis du ikke bløder så prøv at tænke positivt 

Ingen blødning. Også selv efter sex var der intet, og det havde jeg regnet med. For har læst at det er normalt. 

Jeg tror bare jeg må lære at nyde at jeg endelig er gravid, og så må vi se hvad scanningen siger når jeg er 7+. Og hvis den ikke er god, må jeg blive ked der. 

Det er vel også bedre for den lille klump at man nyder det end er nervøs konstant! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.