Er jeg her bare for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2015

Anonym trådstarter

For at have titlen  kæreste

Jeg synes tit min kæreste irriter mig noget så grusomt, hans måde at være på nogen gange, i ved så påståelig. Ignorere at jeg ikke tænder på han næsten ikk laver andet end at spise sig tykkere og tykkere (han er overvægtig) at han ikke gider og samle hans bukser op så man ikk ka se hans røv streg (synes det så frastødende) at han ikke snakker til mit barn på 3,10 år på en måde som jeg accepter det (synes han snakker hårdt til barnet nogen gange)

Men andre dage så er jeg helt tosset med ham og kunne ikk se en hverdag uden ham. 

Jbad forgår der i mit hoved? Har ikke lyst til at være så irriteret sur muggen osv for det "går" jo os ud over mit barn i det ens lunte så er kort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

For at have titlen  kæreste

Jeg synes tit min kæreste irriter mig noget så grusomt, hans måde at være på nogen gange, i ved så påståelig. Ignorere at jeg ikke tænder på han næsten ikk laver andet end at spise sig tykkere og tykkere (han er overvægtig) at han ikke gider og samle hans bukser op så man ikk ka se hans røv streg (synes det så frastødende) at han ikke snakker til mit barn på 3,10 år på en måde som jeg accepter det (synes han snakker hårdt til barnet nogen gange)

Men andre dage så er jeg helt tosset med ham og kunne ikk se en hverdag uden ham. 

Jbad forgår der i mit hoved? Har ikke lyst til at være så irriteret sur muggen osv for det "går" jo os ud over mit barn i det ens lunte så er kort..

Prøvede nogenlunde det samme selv for nogle pr siden. Og til sidst blev han mere og mere frastødende. At jeg ikke kunne forholdet mere. Blev langsom træt af ham 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Prøvede nogenlunde det samme selv for nogle pr siden. Og til sidst blev han mere og mere frastødende. At jeg ikke kunne forholdet mere. Blev langsom træt af ham 

Fandt du ud af hvad der lagde til grunde? 

Hvor længe havde du været sammen med ham? 

Anmeld

15. februar 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Fandt du ud af hvad der lagde til grunde? 

Hvor længe havde du været sammen med ham? 

I halvandet år. Jamen han tog på, tog ham i mange løgne, fandt ham bare utiltrækkende. Tror bare det var fordi mine følelser forsvandt for ham, jeg prøvede bare på st holde fast. Ind i mellem fik jeg lige lidt kærlighed for ham, men den døde bare enormt hurtigt igen 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

I halvandet år. Jamen han tog på, tog ham i mange løgne, fandt ham bare utiltrækkende. Tror bare det var fordi mine følelser forsvandt for ham, jeg prøvede bare på st holde fast. Ind i mellem fik jeg lige lidt kærlighed for ham, men den døde bare enormt hurtigt igen 

det måske også lidt sådan jeg har det  ved ikke om jeg bare er inde i en træls humør periode, hvor alle irritere mig og så det bare er ham det går udover.

det især et problem eftersom vi kun har været sammen i 9mdr ca eller det bare er fordi jeg ikke lader mig selv være glad uden at tænke så meget og finde "fejl" ved forholdet.. 

er så forvirret.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.