Anonym skriver:
Åh har egentligt bare brug for at få nogle tanker ud...
jeg har tidligere mistet to gange, den ene ved sen abort med fødsel og det hele, den anden gang kirurgisk abort i 12 uge ved dødt foster...
vi prøver at blive gravide igen, og ønsker det...
jeg er gået over tid, hvilket aldrig sker så er næsten sikker på at den er der...
Hvorfor tester jeg ikke bare og får klart svar? Jeg er så pisse nervøs over det...
kan huske da jeg blev gravid efter jeg mistede første gang, var konstant bange... Og det endte galt igen...
jeg ved at hvis jeg står med en positiv test starter bekymringerne, den uendelige ventetid på Scanninger grundet vores forløb skal jeg scannes oftere, for at give mig ro... Jeg bliver bare ikke rolig af scanninger, bliver nervøs ved hver scanning, men vil heller ikke undvære dem, for hvad nu hvis??
Jeg har bare lyst til at vente med at teste, til jeg (måske) er længere henne, vente med angsten osv... Giver det mening...
overvejer er at vente endnu en måned faktisk, så skal jeg scannes med det samme jeg finder ud af den positive test...
aner ikke om jeg er gravid men er allerede bange... Åååårh
Sikke en masse at gennemgå, føler med dig, og det giver god mening, at du har denne frygt. 
Er med på at de første 12 uger kommer til at være nervepirrende, ville foreslå at du købte en hjertelydshalløj så du, efter 12. Uge kunne bruge den og opnå "tryghed" men når jeg nu tænker efter, kan det selvfølgelig give anledning til endnu mere frygt, hvis man ikke finder hjertet, fordi den lille ligger dumt 
tænker det er vigtigt at få snakket om det med jordemoderen/lægen, og selvfølgelig baglandet igennem graviditeten.
Men det er nok svært at fjerne frygten uanset hvad, selvom der statistik ikke burde ske noget ved næste graviditet.
Flot at I arbejder på sagen på trods 
Krydser fingre for at alt forløber som det skal denne gang!!!!!