Ægløsningstest svag, tydligere, svag, tydeligere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. februar 2015

Logo

har nogle af jer oplevet at jeres ægløsningstests blev tydligere og så svagere og tydeligere igen - dog uden rigtigt at være positiv?

jeg troede at den var tæt på at blive positiv, men så blev den næste svagere, men dagen efter blev den så tydeligere igen.

Jeg er helt i vildrede - derfor har jeg brug for at vide om andre har prøvet det samme? Og senere stået med en positiv test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Mulle0802

Det har jeg prøvet, troede jeg har misset den, men tog så en test mere og så blev den tydligere igen som du skriver, kan være pga. Koncentrationen i urinen, hvad dag er du på og hvornår forventer du at få æl? 

Anmeld

14. februar 2015

Rockertand

Logo skriver:

har nogle af jer oplevet at jeres ægløsningstests blev tydligere og så svagere og tydeligere igen - dog uden rigtigt at være positiv?

jeg troede at den var tæt på at blive positiv, men så blev den næste svagere, men dagen efter blev den så tydeligere igen.

Jeg er helt i vildrede - derfor har jeg brug for at vide om andre har prøvet det samme? Og senere stået med en positiv test?

Stregen kan sagtens svinge frem og tilbage i løbet af cyklus, men når den tager til i styrke, skal du teste hyppigere, da der ellers er risiko for, at du ikke rammer LH-peaket og dermed misser en positiv test.

Anmeld

14. februar 2015

Helloo

Det er meget normalt at testen svinger i styrke  

Anmeld

14. februar 2015

Logo

Mulle0802 skriver:

Det har jeg prøvet, troede jeg har misset den, men tog så en test mere og så blev den tydligere igen som du skriver, kan være pga. Koncentrationen i urinen, hvad dag er du på og hvornår forventer du at få æl? 

Jeg er på dag 14. Har en svingende cyklus på 24-33 dage. Jeg ved ikke hvornår jeg har ægløsning, men jeg tror det er sent, måske omkring dag 20.

den tydeligste test jeg har haft var dag 12. Så blev den svagere og lidt tydligere igen. 

Anmeld

14. februar 2015

Logo

Louise6551 skriver:

Det er meget normalt at testen svinger i styrke  

Ok, tak for svar 

Anmeld

14. februar 2015

Logo

Rockertand skriver:

Stregen kan sagtens svinge frem og tilbage i løbet af cyklus, men når den tager til i styrke, skal du teste hyppigere, da der ellers er risiko for, at du ikke rammer LH-peaket og dermed misser en positiv test.

Ok, tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.