easyjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2009

Sujan

Hej denne her har absolut ingenting at gøre med denne side men søger hjælp. den 23 juli bestilte jeg en rejse med easyjet til midt i september. har fået bekræftigelse og det hele og har betalt med kort. Den er endnu ikke trukket fra min konto og nu er det jo ret længe siden. vil jo ikke stå i lufthavnen og ikke komme afsted fordi jeg ikke har betalt. nogle der har prøvet det?? trækker de først lige inden man tager afsted eller hvad???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Mira0911

Det burde jo og blive trukket med det samme man har bestilt...

Anmeld

29. august 2009

Sujan

Dutte84 skriver:

Det burde jo og blive trukket med det samme man har bestilt...

Ja ville jeg også mene og nu er det jo halvanden måned siden. men i min bekræftigelse står der jeg har betalt

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

Sujan skriver:

Ja ville jeg også mene og nu er det jo halvanden måned siden. men i min bekræftigelse står der jeg har betalt

Det lyder meget mystisk... Måske du skal kontakte dem og høre?

Anmeld

29. august 2009

Sujan

Ja er også det jeg vil forsøge. Men kan ikke finde noget tlf. nr. eller noget. så er ikke så nemt. mystisk. håber da jeg kommer afsted. Kunne godt være andre havde prøvet det og de først trak pengene et par dage inden man skulle afsted. virker bare lidt underligt.

Anmeld

29. august 2009

Camilla_a

Vi har næsten lige været ude og rejse og købte rejsen gennem en Tysk hjemmeside og betalte også med kort, men de trak først penge lige inden vi skulle rejse, selvom vi havde bestilt rejsen i god tid. Måske er det samme hos easyjet, men ved det ikke 100% har aldrig rejst med dem

Anmeld

29. august 2009

Klumpe-dumpe

Sujan skriver:

Ja er også det jeg vil forsøge. Men kan ikke finde noget tlf. nr. eller noget. så er ikke så nemt. mystisk. håber da jeg kommer afsted. Kunne godt være andre havde prøvet det og de først trak pengene et par dage inden man skulle afsted. virker bare lidt underligt.

Her er tlf, nrét

http://easyjet-dn.custhelp.com/cgi-bin/easyjet_dn. cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1249

Trine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.