Hvilken bank??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
2 synes godt om
14. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Min kæreste og jeg har været ude og kigge på et hus til omkring 800.000kr. som vi har forelsket os i, men vi står nu i den situation at vi ikke har sammen bank og det vil vi gerne inden vi snakker med banken om muligt boliglån.. 

Vi har begge fast job med en okay indtægt. 

Nogen som har erfarring med en god bank hvor det er muligt at låne penge selvom man er et ungt par?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej alle. 

Min kæreste og jeg har været ude og kigge på et hus til omkring 800.000kr. som vi har forelsket os i, men vi står nu i den situation at vi ikke har sammen bank og det vil vi gerne inden vi snakker med banken om muligt boliglån.. 

Nogen som har erfarring med en god bank hvor det er muligt at låne penge selvom man er et ungt par?? 

Jeg ville tage et møde i begge banker for at se hvad de kan tilbyde jer som par i den samme bank..

Her har vi jyske bank.

Anmeld

14. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle. 

Det er naturligvis nemmest at få beregnet, om I har råd til at sidde i huset, hvis I har samme bank, men derudover har det ikke den store betydning, om banken hedder det ene eller det andet, det er kreditforeningen, der skal yde jer lån, og så kan I jo gøre op med jer selv, hvad I synes, der er vigtigt, f.eks. Er nogle glade for rendyrkede netbanker, mens andre gerne vil have en filial at gå ind i, nogle vægter lave gebyrer, andre tæt samarbejde med bankrådgiver, der er mange muligheder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.