1 år og omgangssyge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2015

SHERO

Amanda har været så sløj siden igår morges med omgangssyge... igår kastede hun alt op der kom indenbords og ville kun ligge ved os, som sammenlagt næsten 7 timer i lurer.... i dag har hun kun kastet op en gang, men har tilgengæld diarre... som i vi skifter bleer hver 5-10 min.. og er gået igennem en hel pakke i dag... bliver lidt nervøs for hendes væske underskud, ingen tis bleer i dag, men har heldigvis kunne give hende sutteflaske uden det kommer op... men tænker det langt fra er nok.. hun er helt grå i hovedet og har feber. Hun sover ikke så meget i dag og bevæger sig lidt mere....

hvornår bør man ringe til vagtlægen Ift væskemangel? ? Håber nogen kan svarer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Katia Juul Skovgaard

Tullen85 skriver:

Amanda har været så sløj siden igår morges med omgangssyge... igår kastede hun alt op der kom indenbords og ville kun ligge ved os, som sammenlagt næsten 7 timer i lurer.... i dag har hun kun kastet op en gang, men har tilgengæld diarre... som i vi skifter bleer hver 5-10 min.. og er gået igennem en hel pakke i dag... bliver lidt nervøs for hendes væske underskud, ingen tis bleer i dag, men har heldigvis kunne give hende sutteflaske uden det kommer op... men tænker det langt fra er nok.. hun er helt grå i hovedet og har feber. Hun sover ikke så meget i dag og bevæger sig lidt mere....

hvornår bør man ringe til vagtlægen Ift væskemangel? ? Håber nogen kan svarer... 

Hejsa

Jeg ville give dem et ring.

Vi rundede Herlev hospital efter 4 gange opkast på kort tid og han var lidt dehydreret

Vi fik ordineret revolyt som lige nu er det eneste han kan holde i sig

Anmeld

14. februar 2015

esiuol22

Jeg ved ikke lige hvad du putter i flasken men ville prøve med babymælk i brikker, det kaster de ikke så nemt op som almindeligt ko mælk, eller give saft og vand is, tilbyde lidt salt fx kiks. og ja ville nok også give lægevagten et ring.

Hvis du kniber lidt op i hendes hud forsigtigt, falder det så hurtigt tilbage på hånden, eller bliver det stående lidt ?  

Anmeld

15. februar 2015

SHERO

Tak for svar.. ringede igår men de ville ikke se hende, så længe hun var stoppet med opkast og ville drikke igen... hun har heldigvis sovet hele natten. DDesværre er hun begyndt med opkast her til morgen igen og ha

r kastet op 8 gange indtil videre . . Ser lige tiden lidt an i dag, ellers bliver de nødt til at se hende.... 

synes aldrig vagtlægen vil se hende, selv da hun lå med 41 i feber og ingenting ville...suk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.