Når alting bare går galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig noget til et sted i mit liv hvor alting er op ad bakke.. Jeg har ikke rigtig nogle og dele alle mine tænker med så går med det hele selv. Min kæreste kan jeg godt snak med, men jeg er ligesom begyndt og gå med tingene selv for føler virkelig jeg læsser alle mine problemer over på ham og han gør altid alt hvad han kan for at hjælpe mig... 

Puha ved ikke hvad jeg vil med dette, men havde bare brug for at komme ud med det. Ønsker ingen negative kommentar, så heller i lader være med at svare. 

På forhånd tak fordi i læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

April-baby

Kender godt det med man går med en masse tanker selv og føler man ingen har at snakke med om det. Jeg gik i ca fire år med nogle tanker og oplevelse som kun få kender til. Så ved hvordan du har det :/.

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Kender godt det med man går med en masse tanker selv og føler man ingen har at snakke med om det. Jeg gik i ca fire år med nogle tanker og oplevelse som kun få kender til. Så ved hvordan du har det :/.

Rart at hører fra en der forstår mig 

Anmeld

13. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Rart at hører fra en der forstår mig 

Self! Hvorfor ikke hjælpe hinanden (:

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Self! Hvorfor ikke hjælpe hinanden (:

Jeg har ikke rigtig lyst til at fortælle hvilke ting det er her hvor alle kan læse det da jeg nok bliver genkendt selvom jeg er ano 

Anmeld

13. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jeg har ikke rigtig lyst til at fortælle hvilke ting det er her hvor alle kan læse det da jeg nok bliver genkendt selvom jeg er ano 

Man kan os hjælpe hinanden ved at skrive man selv har været der og ved hvordan det er (: 

du kunne os skrive privat til mig, hvis det var, bare et tilbud (: jeg nød meget at snakke/skrive med en som jeg ikke kender om tingene, da man ikke bliver dømt så hurtigt (:

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Man kan os hjælpe hinanden ved at skrive man selv har været der og ved hvordan det er (: 

du kunne os skrive privat til mig, hvis det var, bare et tilbud (: jeg nød meget at snakke/skrive med en som jeg ikke kender om tingene, da man ikke bliver dømt så hurtigt (:

Jeg vil gerne skrive en privat besked til dig og tak for dit tilbud 

Anmeld

14. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jeg vil gerne skrive en privat besked til dig og tak for dit tilbud 

Så lidt (: 

du skriver bare.

Anmeld

14. februar 2015

Loan

Kender godt hvordan det er ikke at have nogle at snakke med om ens nedture, jeg har så været heldig at jeg fandt en jeg svinger rigtig godt med da jeg startede på HF forrige år, indtil da gik jeg med alting selv, og selvom hende og jeg kan snakke om alt, er der bare stadig så mange ting man ikke føler man kan snakke åbent om.

Og det slider virkelig på en i hårde perioder.

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Så lidt (: 

du skriver bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.