Slimprop ?? Skal jeg være nervøs ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg har brug for lidt råd, da jeg er lidt ude af den.

Jeg begyndte at få menses smerter igår aftes, og har haft ondt hele natten og morgnen. Her til middag kunne jeg mærke "noget falde ud", og da jeg kommer ud på toilettet opdager jeg (undskyld alle detaljerne) en stor klat sej slim. Den er gullig/gennemsigtig, man kan ikke "trække" den fra hinanden. Jeg googlede billeder af slimprop, og det ligner altså den 

Er det en slimprop og skal jeg være nervøs?  

Jeg er kun 16+1, og frygter det værste. Især pga. mensessmerterne, og jeg læste at slimproppen går inden fødsel?

Håber I kan hjælpe lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har brug for lidt råd, da jeg er lidt ude af den.

Jeg begyndte at få menses smerter igår aftes, og har haft ondt hele natten og morgnen. Her til middag kunne jeg mærke "noget falde ud", og da jeg kommer ud på toilettet opdager jeg (undskyld alle detaljerne) en stor klat sej slim. Den er gullig/gennemsigtig, man kan ikke "trække" den fra hinanden. Jeg googlede billeder af slimprop, og det ligner altså den 

Er det en slimprop og skal jeg være nervøs?  

Jeg er kun 16+1, og frygter det værste. Især pga. mensessmerterne, og jeg læste at slimproppen går inden fødsel?

Håber I kan hjælpe lidt.

Jeg ville give fødegangen/jordmoderen et kald

Anmeld

13. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes at du skal ringe til din jm.

den kan jo gå mange gange inden fødsel, og er i sig selv ikke et tegn på at fødslen er i gang. Men synes at i uge 17 er alt for tidligt

ellers giv din læge et kald hvis ikke jm svarer.

ønsker for dig at din lille baby har det godt  og bliver derinde mange mange uger endnu

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Jeg ringede til min jm, og hun sagde at jeg skulle ligge mig på sofaen resten af dagen, og hvis smerterne tog til eller der kom blod, skulle jeg kontakte vagtlægen 

Anmeld

13. februar 2015

Snevejr84

Jeg vil sige bare rolig. Den kan gå mange gange i løbet af din graviditet. Min gik tre gange hvis du får mere ondt og der kommer blod så skal du selvfølgelig være meget obs. Men den gendanner sig selv med det samme.

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Jeg vil sige bare rolig. Den kan gå mange gange i løbet af din graviditet. Min gik tre gange hvis du får mere ondt og der kommer blod så skal du selvfølgelig være meget obs. Men den gendanner sig selv med det samme.

Tak for svar 

Gik din også så tidligt? 

Jeg prøver at slappe af, det er bare svær når man først er blevet nervøs 

Men ja, jeg holder naturligvis øje med, at det ikke bliver værre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.