Hvordan er vejret ved Dig/Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. august 2009

Mira0911

Overskriften siger sig selv...

Her regner det, solen skinner engang imellem... Har hørt der skulle komme hagl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

MetteT

Dutte84 skriver:

Her regner det, solen skinner engang imellem... Har hørt der skulle komme hagl...

Ku forestille mig at her er det nogenlunde li som hos dig...
Det har lige pisset for voldsomt ned og nu er det tør vejr.. Så'n skiftes det lidt..
Ska til Lars Lilholt i Indelukket i aften, så håber det regner af her i eftermiddag, sur røv hvis det ska pisse ned mens vi står derinde..

Knus Mette

Anmeld

29. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
her PISSER det ned...
da jeg stod op skinnede solen, men det er bestemt gået over... så den står vist på indendørs hygge i dag...

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

MetteT skriver:

Ku forestille mig at her er det nogenlunde li som hos dig...
Det har lige pisset for voldsomt ned og nu er det tør vejr.. Så'n skiftes det lidt..
Ska til Lars Lilholt i Indelukket i aften, så håber det regner af her i eftermiddag, sur røv hvis det ska pisse ned mens vi står derinde..

Knus Mette

Håber da vejret er super i aften, når du skal derinde... Slet ikke fedt at stå i regnvejr...

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

her PISSER det ned...
da jeg stod op skinnede solen, men det er bestemt gået over... så den står vist på indendørs hygge i dag...

Jah her er det os bare indendøre.... 

Anmeld

29. august 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Fantastisk med blå himmel og sol da jeg stod op - morgenmaden blev spist på terrassen... Meeeeeen.... Skyerne har efterhånden overtaget den blå himmel og vinden har taget til.  Så nu har jeg gemt mig inde

Anmeld

29. august 2009

AnjaTherese

her er det sol   liiiidt vind og lidt koldt

Anmeld

29. august 2009

Bondepigen

Ligesom hos dig, men mest overskyet og regn...

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

her skinner solen lige pt, men kunne godt ligne at der kunne komme lidt regn snigende her i løbet af dagen, har de jo også lovet. Desværre

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

her skinner solen lige pt, men kunne godt ligne at der kunne komme lidt regn snigende her i løbet af dagen, har de jo også lovet. Desværre

Her har det lige stået ned i låre fede stænger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.