Hej søde damer.. Jeg har brug for et godt råd!
Sagen er den, at jeg har en super sød kæreste - vi har kendt hinanden i et par måneder, og været sammen som kærester i en måneds tid. Han er alt det jeg har brug for, og alt det jeg søger - der er ikke noget at sætte en finger på! Hans familie er ligeledes vidunderlig, og har taget så pænt imod mig! Det samme har min familie med ham, og alt er sådan set i den skønneste orden 
Desværre er der en hage, og noget som jeg ikke fortæller nogen om... Dagligt tænker jeg på min eks... Vi brød op efter 3½ års forhold, fordi vi ikke ønskede det samme for fremtiden. Jeg elskede ham noget så inderligt, og gik fuldstændig ned med flaget efter vores brud. Det er nu et år siden. Min eks selv er også kommet videre med en ny, og umiddelbart, hvis jeg stykker to og to sammen, så har han set til hende allerede inden vi brød op, desværre 
Når jeg mærker efter ønsker jeg ikke at finde sammen med min eks igen. Han er et overstået kapitel, og vi ved at det ALDRIG ville gå, vi var bare ikke meant to be, selvom vi elskede hinanden ubeskriveligt.
Min nye kæreste er som sagt alt det jeg har ønsket mig, og han vil det samme som mig, og behandler mig bare så godt
Men jeg er ved at gå i spåner over at tænke så meget på min eks
Jeg har snakket med en veninde om det, som siger at vi alle altid vil have vores helt store kærlighed, som altid vil være med os i hjertet, gennem hele livet. Og det ønsker jeg at han skal være! For han har været en stor del af mit liv, og er et fantastisk minde, og en fantastisk person.
Men jeg ønsker ikke at han skal stikke en kæp i hjulet for mit nye forhold, og det kan jeg bare mærke er tilfældet! Jeg får de her små glimt af forelskelse med min nye kæreste, men straks efter kommer tankerne om min eks væltende...
Hvad skal jeg gøre? At fortælle min nye kæreste om det er ikke et alternativ, da jeg absolut ikke mener at det kan gavne noget at han ved det, han er bedre stillet i uvidenheden. Det er MIG der skal ændre på noget, for jeg ønsker virkelig at få det til at fungere med min nye kæreste!
Skal jeg have professionel hjælp? Eller hvad tænker i? 
Anmeld