41+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
2 synes godt om
13. februar 2015

hejmeddig10

Ja, så ramte jeg 41+0 i dag. Og gud hvor jeg dog bare ville ønske vores lille pige kom ud til os!

Nå, men var til jordmoder i onsdags og alt så fint ud. Dejligt! Hovedet var sunket endnu længere ned (hvilket kan mærkes) og hun var også blevet lidt større <3 Perfekt! 3500 skønnede hun hende til, hvilket jo er perfekt, da de i starten sagde at hun nok ikke ville vokse sig så stor, fordi der var noget med navlesnoren. Så det er jo bare skønt! Fik så a vide at var jeg ikke gået igang af mig selv med fødsel inden søndag skulle jeg ringe til fødegangen, hvor jeg så skal have en tid mandag til scanning og alt det der de nu tester når man er 41+3, og så skal jeg sættes igang senest onsdag når jeg er 41+5, Så jeg kan da se en ende på det hele, men hvor ville jeg bare gerne at jeg gik igang i dag, og fødte!

Synes nemlig ikke der er ret meget aktivitet der inde i dag, men nu er dagen også kun lige startet, så mon ikke det nok skal nå at komme? 
Vi var jo inde på fødegangen lørdag aften, da jeg virkelig ikke havde følt noget aktivitet siden fredag morgen, ikke udover et par spark, men det var ingenting i forhold til hvad hun plejer at gøre, så vi var naturligvis meget bange! Men heldigvis var der ingenting galt, og hun gik da også amok da jeg havde lagt derinde i over en time, det gad hun bestemt ikke være med til Dejligt at hun levede lidt op! <3 

God dag til alle jer dejlige mødre eller kommende mødre Og god weekend! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Stjerneskud84

hejmeddig10 skriver:

Ja, så ramte jeg 41+0 i dag. Og gud hvor jeg dog bare ville ønske vores lille pige kom ud til os!

Nå, men var til jordmoder i onsdags og alt så fint ud. Dejligt! Hovedet var sunket endnu længere ned (hvilket kan mærkes) og hun var også blevet lidt større <3 Perfekt! 3500 skønnede hun hende til, hvilket jo er perfekt, da de i starten sagde at hun nok ikke ville vokse sig så stor, fordi der var noget med navlesnoren. Så det er jo bare skønt! Fik så a vide at var jeg ikke gået igang af mig selv med fødsel inden søndag skulle jeg ringe til fødegangen, hvor jeg så skal have en tid mandag til scanning og alt det der de nu tester når man er 41+3, og så skal jeg sættes igang senest onsdag når jeg er 41+5, Så jeg kan da se en ende på det hele, men hvor ville jeg bare gerne at jeg gik igang i dag, og fødte!

Synes nemlig ikke der er ret meget aktivitet der inde i dag, men nu er dagen også kun lige startet, så mon ikke det nok skal nå at komme? 
Vi var jo inde på fødegangen lørdag aften, da jeg virkelig ikke havde følt noget aktivitet siden fredag morgen, ikke udover et par spark, men det var ingenting i forhold til hvad hun plejer at gøre, så vi var naturligvis meget bange! Men heldigvis var der ingenting galt, og hun gik da også amok da jeg havde lagt derinde i over en time, det gad hun bestemt ikke være med til Dejligt at hun levede lidt op! <3 

God dag til alle jer dejlige mødre eller kommende mødre Og god weekend! 

Drik et glas iskoldt vand, det skulle vække den bette. Hvis der ikke sker noget der, synes jeg du skal reagere. Prøv med et par glas. 

Så håber jeg, at der snart sker noget, så du kan nyde den bette.

Du må vel heller ikke, gå ret meget mere over tid, før de sætter dig igang? 

Kan da huske med min nr to, der måtte jeg max gå 10 dage over tid. 

Anmeld

13. februar 2015

hejmeddig10

Stjerneskud84 skriver:

Drik et glas iskoldt vand, det skulle vække den bette. Hvis der ikke sker noget der, synes jeg du skal reagere. Prøv med et par glas. 

Så håber jeg, at der snart sker noget, så du kan nyde den bette.

Du må vel heller ikke, gå ret meget mere over tid, før de sætter dig igang? 

Kan da huske med min nr to, der måtte jeg max gå 10 dage over tid. 

Nej, man er efterhånden begyndt at sætte alle igang ved 41+5, da det er skadeligt for fosteret at blive der inde ret meget længere, så uanset hvad, så ved jeg da hun ankommer i næste uge  
Men man har vel lov til at håbe at hun selv gad at komme inden igangsættelsen  

Jeg skal jo ringe ind til fødegangen søndag hvis jeg ikke har født, og skal så til scanning mandag, hvor de tjekker baby, og fostervands mængden, og moderkage funktion og om hun har det godt, og så tilbyder de en hindeløsning, så man lige har et par dage til at det måske selv sker, og så når man er 41+5 sætter de en igang, hvis der intet er sket (: 

Så uanset hvad, glæder jeg mig til næste uge, da jeg ved min lille prinsesse kommer <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.