Procren behandling og endometriose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
2 svar
1 synes godt om
13. februar 2015

Starbottle

Hej

Jeg er netop startet på 3 måneders nedregulering med Procren, hvorefter vi skal igang med vores 3. IVF forsøg. 

Er der nogen der har erfaring med Procren? Det er nu en uge siden at jeg har taget det og har kun oplevet lidt hovedpine on-off og et utal af hedeture. Jeg synes dog stadig der er meget muren i maven fra min endometriose og tænker hvornår det mon det begynder at aftage.

Ih hvor jeg håber at det virker og at 3. gang bliver lykkens gang for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

LilleMie

Starbottle skriver:

Hej

Jeg er netop startet på 3 måneders nedregulering med Procren, hvorefter vi skal igang med vores 3. IVF forsøg. 

Er der nogen der har erfaring med Procren? Det er nu en uge siden at jeg har taget det og har kun oplevet lidt hovedpine on-off og et utal af hedeture. Jeg synes dog stadig der er meget muren i maven fra min endometriose og tænker hvornår det mon det begynder at aftage.

Ih hvor jeg håber at det virker og at 3. gang bliver lykkens gang for os

Jeg har ingen erfaringer, men nu er den lige "oppet" lidt, så måske flere ser den og vigtigst en med erfaring

Går det bedre på hormonerne og er din murren i maven stoppet?

Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld

12. marts 2015

Starbottle

LilleMie skriver:

Jeg har ingen erfaringer, men nu er den lige "oppet" lidt, så måske flere ser den og vigtigst en med erfaring

Går det bedre på hormonerne og er din murren i maven stoppet?

Jeg krydser fingre for dig 

Tak, det var sødt af dig. Jeg har ikke rigtig kunne finde nogen der har prøvet det, så det er åbenbart ikke så almindeligt. Det forstår jeg virkelig godt.

Jeg har aldrig været så plaget af bivirkninger før, som jeg er nu. Har ikke sovet igennem en helt nat i 6 uger nu. Vågner 4-6 gange hver nat pga hedeture hvilket betyder at jeg træt konstant og orker mindre og mindre. Er også virkelig plaget af hovedpine, godt der "kun" er 6 uger tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.