Søger råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

215 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste 3 dage været syg med 38,4 i feber.  Jeg hoster,  har en anelse snot,  også gør min hals, og øre bare ondt

Min søn på 2 hoster også og snotter. Hans feber er dog for længst faldet.. 

Så jeg er alene hjemme med begge drenge (2 år,  og 5 mdr) 

Kæresten har ikke engang været på arbejde en time, og jeg synes alt er uoverskueligt.. 

Hvordan "overlever"  i sådan en dag selv? .  Føler mig simpelthen så ødelagt.  Det var meningen jeg skulle til læge i akuttiden, men orker ærligt ikke med begge børn på slæb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

lineog4

Stakkels dig - tror halvdelen af DK har feber ondt i halsen, feber og snot. En dejlig virus som lægen ikke kan gøre noget ved, så spar du turen og pas på dig selv i sofaen.

har selv lige ligget og børnene også, og nej det er sgu ikke sjovt at være flad mens børnene også er hjemme og enten selv helt flade eller på vej til at blive raske og fyldt med sådan postsygdom energi. Må indrømme, jeg elskede min mand fik lavet sin weekend om, så han var hjemme i denne weekend så der var lidt hjælp (han er væk 11 dage og 3 dage hjemme)... Det er lige før jeg synes det er afslapning at være på arbejde i dag selvom jeg vist ikke er helt rask 

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.