Citat på gravsten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

FrkC

Jeg kender ikke rigtig nogle citater, vil bare ikke gå igen uden at sende et kæmpe kram 

C, som mistede sin far i oktober 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

MorTilN

FrkC skriver:

Jeg kender ikke rigtig nogle citater, vil bare ikke gå igen uden at sende et kæmpe kram 

C, som mistede sin far i oktober 

Jeg ked af at hører du også har mistet din far, det er ikke nemt

Anmeld

12. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Kan du ikke få lavet en lille sten med den tekst du gerne vil som kan stå på gravstedet .. På min fars sten stor der - vi elsker dig - den sten er fra den by hvor vi havde sommerhus og hvor vi tilbragte utroligt mange timer i min barndom.. Så ligger der også en sten hvor der bare står far og den sten fandt jeg selv på stranden i samme by.. Den ligger på grsvstedet over hans hoved så jeg ved han altid kan "se"..  Kondolere mange gange med dit tab ... Man glemmer aldrig men man lærer at leve med det..  Aldrig glemt- i ❤️️ Gemt

Anmeld

12. februar 2015

Sitrani

Anonymbebs skriver:

Hej jeg håber i kan hjælpe lidt her

Jeg mistede min far her i starten af januar Han er blevet begravet sammen med sine forældre, men nu står jeg i det dilemma, at der jo skal laves en ny gravsten

Jeg mangler et godt citat at skrive nederst. På den nuværende sten står der: Elsket og Savnet

Men det synes jeg er lidt for.... Normalt. Jeg søger nogle søde korte citater om liv og kærlighed

Jeg tænkte at skrive noget der skilte sig lidt ud, ligesom vores familie

Det er sørgeligt.... 

Har lige selv mistet min mor alt alt for tidligt pga en blodprop i hjertet ... det er frygteligt... nu ved jeg jo ikke hvor gammel du eller din far er, og uanset, så gør det så ondt....

Jeg har ingen gode citater... men hørte en sang i dag hvor der blev sagt "I've loved, and I've lost" Det printede sig lissom lidt i mit hoved i dag...

Hvis jeg sku skrive noget nyt på min mors gravsten (hun ligger også i en "fælles grav" sammen med min tvillinge søster, som oprindeligt var den eneste der lå der, og min mormor ) så sku det nok være "Gem et lille smil til det blir gråvejr" - den sang synes min mor var så sigende, og den ku hun godt li.....

Anmeld

12. februar 2015

Newsence

Anonymbebs skriver:

Jo den ville være nem vis det bare var min far.

Det der er svært er at min farmor og farfar ligge under den samme sten.

Hvad med en lille sten kun til ham? Mistede min mor får 2 år siden ( 56 år) og hun er på begravet på samme gravsted som min mormor og morfar samt et barn min mormor fik der kun blev 7 dage gammel. Min mor fik sin egen sten da den skulle være personlig da hun var meget anderledes.. Så hvad med en lille sten??

ellers kunne du måske skrive noget om familie da det er er en lille familie der ligger der sammen 

Anmeld

13. februar 2015

amkjaer

Kondolerer med tabet af din far 

Vil så gerne gave lavet en til min mormor hvor der står "til vi ses igen..." - for det tror jeg man gør og så er det ligesom mere et på gensyn end et Farvel 

Anmeld

13. februar 2015

PernilleogLouis

På min fars står der "elsket i livet - savnet i døden"

Anmeld

13. februar 2015

MorTilN

Mulllesmor skriver:

Kan du ikke få lavet en lille sten med den tekst du gerne vil som kan stå på gravstedet .. På min fars sten stor der - vi elsker dig - den sten er fra den by hvor vi havde sommerhus og hvor vi tilbragte utroligt mange timer i min barndom.. Så ligger der også en sten hvor der bare står far og den sten fandt jeg selv på stranden i samme by.. Den ligger på grsvstedet over hans hoved så jeg ved han altid kan "se"..  Kondolere mange gange med dit tab ... Man glemmer aldrig men man lærer at leve med det..  Aldrig glemt- i ❤️️ Gemt

Jeg ville ønske jeg kunne det men det må jeg ikke da de ligger på den "kendte fællesgrav" der hvor det "bare" er en græsplæne som stenene ligger fladt nede i

Anmeld

13. februar 2015

MorTilN

Tusind tak alle sammen

Jeg kommet frem til 4 jeg godt kan lide

"Elsket i livet, savnet i døden"

"Livet går, minderne består"

"Elsket for evigt" - Passer godt på alle 3

"Kør Costa" - Sagde min far altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.