Andre der har prøvet det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
0 svar
0 synes godt om
12. februar 2015

Thula

Hej

nu det første gang jeg prøver at skrive her inde, og håber der er en der har prøvet det samme som kan sige om det er det kan være det ene eller andet så jeg kan få lidt ro.

min mens var i sidste periode helt anderledes, da den varede fra start jan til slut jan. Det startede med en normalt mens og da den var overstået kom der et par dage med alm gulig udflåd. Men så begyndte jeg at plet bløde ikke ret meget men lidt. Da jeg ifølge min app skulle have min mens var det kun lidt so kunne søges med et indlæg. Sådan var det også med pletblødingen. vi sexede selv om der var lidt pletblod. 

Nu er det så en 2 uger siden mens og da det stoppede kom der ikke noget udflåd, kun noget gennemsigtig. Og jeg begyndte at blive mere træt. Men tænkte ikke gravid for havde jo blødt, eller noget der lignede. Så her  og mandag begyndte jeg at blive mere sulten og en kvalme kom også. Min mave føltes udspilet og aldrig mæt. De knurre konstant. Jeg har meget luft i maven og ,udskyld mit franske, min endetarm er irriteret. Nu begynder en hovedpine og jeg er begyndt at få en dårlig smag i munden. Selv om jeg går ud og børster dem komme den dårlige smag lynhurtigt igen, nogle gange lidt blod/mentalt agtigt. Mine bryster får nogle jag indimellem sammen med mit underlivet. Det føles nogle gang som om: nu kommer der en mens og den gør ondt

Je har i dag taget en test dag jeg skal i byen lørdag og hvis nu. Den var negativ. Jeg ville så hører om der er nogle der først har kunne teste positiv efter uge 5 eller senere. Er lidt i tvivl om det bare er mig men har ikke tænkt jeg er gravid for blødte jo på en måde.

eller er der nogle der har oplevet deres krop er helt umulig efter pille stop? Og hvornår den blev normal og hvordan det føltes.

beklager den lange tråd håber i kan hjælpe på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.