IUI forsøg igen efter missed abortion? HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
7 svar
1 synes godt om
12. februar 2015

Os&lilledig

Hej Alle

Hvor mange fertilitetforsøg skulle i igennem igen, efter missed abortion/ spontan abort, før i stod med positiv test igen?

Min lille stjernes hjerte stoppede med at slå og blev fjernet  Nu skal vi så igang igen, og der er PANIK i min krop, frygten for ikke at blive gravid igen, inden for de sidste par forsøg som vi har tilbage på klinikken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Os&lilledig

Slet ingen der har mister og startet behandling igen med gode resultater?? 

Anmeld

12. februar 2015

stinemavepine

Hey du

Hvor er jeg ked af at høre om dit tab 

Jeg skulle netop til at gå i gang med behandling igen, i min anden cyklus efter en missed abortion, men så er jeg sgu blevet spontant gravid! (Efter over tre års forsøg)

Der gik over tre måneder før jeg fik min mens igen, fordi de ikke havde fået fjernet alt i udskrabningen, og derefter var der en cyste, som gjorde vi ikke kunne gå i gang med behandlingen igen. I alt den tid tænkte jeg også meget på hvor lang tid der mon skulle gå før jeg blev gravid igen og om det så ville blive et raskt barn eller om jeg skulle miste igen. Du kan evt læse om mine tanker og bekymringer på min blog om emnet  http://stinemavepine.blogspot.dk.

Det er så frygtelig hårdt at være i fertilitetsbehandling, men tænk på, at din krop nu ved hvordan den bliver gravid - det må uden tvivl være en fordel.

Jeg håber det lykkes for jer hurtigt og at I bliver forældre i 2015 

Anmeld

12. februar 2015

Os&lilledig

stinemavepine skriver:

Hey du

Hvor er jeg ked af at høre om dit tab 

Jeg skulle netop til at gå i gang med behandling igen, i min anden cyklus efter en missed abortion, men så er jeg sgu blevet spontant gravid! (Efter over tre års forsøg)

Der gik over tre måneder før jeg fik min mens igen, fordi de ikke havde fået fjernet alt i udskrabningen, og derefter var der en cyste, som gjorde vi ikke kunne gå i gang med behandlingen igen. I alt den tid tænkte jeg også meget på hvor lang tid der mon skulle gå før jeg blev gravid igen og om det så ville blive et raskt barn eller om jeg skulle miste igen. Du kan evt læse om mine tanker og bekymringer på min blog om emnet  http://stinemavepine.blogspot.dk.

Det er så frygtelig hårdt at være i fertilitetsbehandling, men tænk på, at din krop nu ved hvordan den bliver gravid - det må uden tvivl være en fordel.

Jeg håber det lykkes for jer hurtigt og at I bliver forældre i 2015 

Ej hvor er det fantastisk!! TILLYKKE!!!! Åh altså 

Mit mens kom efter 5 uger ca. Mit HCG er stadig ikke på 0, men imellem 10-15. Ved ikke om det er godt eller skidt i fertilitet øjemed. 

Det er SÅ hårdt at være i fertilitetbehandling, ganske forfærdeligt.. og så skal man fandme også igennem en provokeret abort? det er SÅ uretfærdigt!!

Anmeld

12. februar 2015

stinemavepine

Os&lilledig skriver:

Ej hvor er det fantastisk!! TILLYKKE!!!! Åh altså 

Mit mens kom efter 5 uger ca. Mit HCG er stadig ikke på 0, men imellem 10-15. Ved ikke om det er godt eller skidt i fertilitet øjemed. 

Det er SÅ hårdt at være i fertilitetbehandling, ganske forfærdeligt.. og så skal man fandme også igennem en provokeret abort? det er SÅ uretfærdigt!!

TUSIND TAK  Det er et sandt mirakel. Nu håber jeg bare at det bliver og vokser til en sund baby!

Jeg troede ikke man kunne få sin mens før at hcg var i nul...? Men i hvert fald skal den være i nul, før de vil starte ny behandling op på Riget..

Det er SÅ uretfærdigt, SÅ hårdt og SÅ unfair! 

Anmeld

12. februar 2015

Os&lilledig

stinemavepine skriver:

TUSIND TAK  Det er et sandt mirakel. Nu håber jeg bare at det bliver og vokser til en sund baby!

Jeg troede ikke man kunne få sin mens før at hcg var i nul...? Men i hvert fald skal den være i nul, før de vil starte ny behandling op på Riget..

Det er SÅ uretfærdigt, SÅ hårdt og SÅ unfair! 

Det håber jeg inderligt også for jer 

Nej ser du.. Det forstår jeg heller ikke!! Men det kom der, og min krop har allerede dannet et nyt æg. Så ved ikke hvordan måske jeg af interesse skulle høre næste gang jeg skal der ind.. 

Min klinik godtog mit HCG på de 15 ( ugen før samtalen hos dem), så længe jeg ikke kunne lave en positiv G-test.. 

Jeg er simpelthen så bange for at det ikke lykkes i denne cyklus. At ægget ikke vokser eller springer for tidligt eller noget

Anmeld

12. februar 2015

stinemavepine

Os&lilledig skriver:

Det håber jeg inderligt også for jer 

Nej ser du.. Det forstår jeg heller ikke!! Men det kom der, og min krop har allerede dannet et nyt æg. Så ved ikke hvordan måske jeg af interesse skulle høre næste gang jeg skal der ind.. 

Min klinik godtog mit HCG på de 15 ( ugen før samtalen hos dem), så længe jeg ikke kunne lave en positiv G-test.. 

Jeg er simpelthen så bange for at det ikke lykkes i denne cyklus. At ægget ikke vokser eller springer for tidligt eller noget

Tusind tak 

Kroppen er for vild!

Jeg krydser fingre og sender god energi!  Kan godt forstå dine bekymringer, men tror nu nok dine æg skal opføre sig ordenligt, hvis de ellers ikke har lavet ballade før  

Anmeld

12. februar 2015

Os&lilledig

stinemavepine skriver:

Tusind tak 

Kroppen er for vild!

Jeg krydser fingre og sender god energi!  Kan godt forstå dine bekymringer, men tror nu nok dine æg skal opføre sig ordenligt, hvis de ellers ikke har lavet ballade før  

Tusind mange tak.. Det har jeg brug for

Mine æg er altid flotte og modner flot. Cyklus på præcis 27 dage. Vi er heldigvis ikke barnløse eller har problemer. Så havde jeg da først været endnu mere i panik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.