gravidtet uge 7..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2015

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder... så er jeg i uge 7. Jeg har det underligt hammeren i maven. Følger mig slap  i dag. Har ligesom jeg har kvalme. Har ikke rigtig lyst til at spise - Magter ikke at lave noget som helst. Bare ligge ned på sofaen... 

Hvordan havde u det i uge 7 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

April-baby

Jeg arbejdede som ufaglært tømre i uge 7+0. Når jeg kom hjem var det spise meget lidt og så i seng til næste dag, så for mig var det meget normalt (: din krop er jo på overarbejde nu. 

Anmeld

12. februar 2015

Bak

Anonym skriver:

Som overskriften lyder... så er jeg i uge 7. Jeg har det underligt hammeren i maven. Følger mig slap  i dag. Har ligesom jeg har kvalme. Har ikke rigtig lyst til at spise - Magter ikke at lave noget som helst. Bare ligge ned på sofaen... 

Hvordan havde u det i uge 7 

Begge gange har jeg været træt og meget træt!

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

Men selvfølgelig er det en dejlig følelse at det spirer inde i maven... - 

Hvornår er det bedst at sige om sin gravidtet til sin familie og venner?? Skal til læge undersøgelse om få uger

Anmeld

12. februar 2015

Tutter92

Jeg kastede op hver morgen, og havde det elendigt hele dagen i mange uger Men lægen sagde at det var et rigtig godt tegn, for det viser at kroppen holder fast på graviditeten.

Altså jeg ville nok vente med at sige noget til efter nakkefoldsscanningen, selvom det godt kan være svært :-)

Anmeld

12. februar 2015

mortilfreja

Jeg er i dag gået ind i 7. Uge og har det ELENDIGT! Træt og udmattet af det mindste og konstant kvalme :-(

Nyder bestemt ik at være gravid lige nu 

Svært når pigerme

Anmeld

12. februar 2015

mortilfreja

Hov... Svært når pigerne endnu ikke ved at jeg er gravid

Anmeld

12. februar 2015

Anna2706

Åh mind mig ikke om det.. Jeg havde konstant kvalme, og tænkte jeg på mad vendte det sig i mig og kunne intet spise  Det stoppede efter 3 måneder mener jeg, men hold fast det var svært at nyde graviditeten. Når man så ser hvad man får ud af det, ja så er det jo det hele værd 

Anmeld

12. februar 2015

Rengyduck

Jeg var vanvittig træt og måtte gå sygemeldt pga svimmelhed. Og melde afbud fra familiekomsammener osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.