6+3 og hjertelyd på trods af mola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.435 visninger
6 svar
14 synes godt om
12. februar 2015

Linkaa

Ja historien er lang, men helt kort så er jeg gravid igen på trods af MA pgapartiel mola den 20/11. Grundet svigt i systemet og folk der var uenige om hvem der har hvilke opgaver, fik jeg ikke besked. 

Nu er jeg gravid igen selvom jeg reelt ikke "må". Men de har ikke informeret mig om at det var Mola, derfor har vi ikke passet på. 

Trods alle odds har jeg nu en spunk med hjertelyd og er 6+3, HCG er på 41600 og for 12 dage siden var det 1310... Tingene udvikler sig som det skal, selvom de ikke har prøvet det før på Hillerød

Jeg tør ikke tro på noget, og tager det en scanning ad gangen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Mille123

Tillykke

men hvad skyldes at man ikke må blive gravid igen efter Mola? 

Anmeld

13. februar 2015

Linkaa

Mille123 skriver:

Tillykke

men hvad skyldes at man ikke må blive gravid igen efter Mola? 

Det er en lidt lang historie, men Mola er blæredannelser som udskiller HCG. I sjældne tilfælde kan det udvikle sig til cancer, hvilket dog er sjældent. Man skal have tre negative prøver før man må forsøge igen, og det nåede jeg ikke pga Hillerøds fejl. Så hvorvidt det bliver en vellykket graviditet vides ikke endnu...

Anmeld

13. februar 2015

Carina:-)

Håber og tror på det bliver til en lækker lille baby 

Anmeld

13. februar 2015

Stjerneskud84

Jeg krydser for at alt, går som det skal. 

Anmeld

13. februar 2015

Mille123

Linkaa skriver:

Det er en lidt lang historie, men Mola er blæredannelser som udskiller HCG. I sjældne tilfælde kan det udvikle sig til cancer, hvilket dog er sjældent. Man skal have tre negative prøver før man må forsøge igen, og det nåede jeg ikke pga Hillerøds fejl. Så hvorvidt det bliver en vellykket graviditet vides ikke endnu...

Jeg krydser at alt er som det skal være uden fremtidige komplikationer 

Anmeld

14. februar 2015

2babygirls

Linkaa skriver:

Ja historien er lang, men helt kort så er jeg gravid igen på trods af MA pgapartiel mola den 20/11. Grundet svigt i systemet og folk der var uenige om hvem der har hvilke opgaver, fik jeg ikke besked. 

Nu er jeg gravid igen selvom jeg reelt ikke "må". Men de har ikke informeret mig om at det var Mola, derfor har vi ikke passet på. 

Trods alle odds har jeg nu en spunk med hjertelyd og er 6+3, HCG er på 41600 og for 12 dage siden var det 1310... Tingene udvikler sig som det skal, selvom de ikke har prøvet det før på Hillerød

Jeg tør ikke tro på noget, og tager det en scanning ad gangen

Kæmpe stort tillykke. Håber alt går som det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.