Disneyland Paris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
7 svar
2 synes godt om
12. februar 2015

AJ14

Hej

Kunne godt tænke mig at tage  på familieferie til DisneyLand i paris til sommer.

Og være der i en 4 dage. Men synes deres hoteller er meget dyre.

Har kigget på nogen hoteller i og omkring Paris og de er meget billigere. 

Er der nogen som har været I DisneyLand og som kan anbefale et hotel udenfor parken som er billigt og hvor det er nemt at komme til og fra enten med bus/tog eller selv køre frem og tilbage i bil? Der skal være plads til parkering ved hotellet.

Og er der nogen der ved hvad det koster at parkere ved DisneyLand? Kan ikke se det på deres hjemmeside..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

A. Nonymsen

AJ14 skriver:

Hej

Kunne godt tænke mig at tage  på familieferie til DisneyLand i paris til sommer.

Er der nogen som har været I DisneyLand og som kan anbefale et hotel udenfor parken som er billigt og hvor det er nemt at komme til og fra enten med bus/tog eller selv køre frem og tilbage i bil? Der skal være plads til parkering ved hotellet.

Og er der nogen der ved hvad det koster at parkere ved DisneyLand? Kan ikke se det på deres hjemmeside..

Har ingen erfaringer, men vi har selv snakket om at tage afsted så opper lige din tråd

Anmeld Citér

12. februar 2015

birthee

Vi skal afsted, skal bo på en campingplads der hedder le chene gris, eller noget i den stil... Der kan du leje mobilhomes, og der går tog fra lige ved siden af pladsen og direkte til Disneyland.... Det tager ca 20 minutter..

Anmeld Citér

13. februar 2015

AJ14

Hej

Det lyder meget interessant.

Det vil jeg lige undersøge nærmere. Tak for det.  :-)

Anmeld Citér

13. februar 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har også kigget lidt på det, men kun på nogle få datoer for at få en idé om prisniveauet, da vi først vil tage af sted næste år, da vores datter er for lille i år. Hvis man vil i Disneyland mere end en dag, synes jeg ikke, at man sparer nok ved at bo længere væk i forhold til vores prioriteringer.

På de datoer jeg søgte, skulle vi give 1600,- for den nævnte campingplads, men så kommer der jo entre på 500-600 kr pr dag (afhængig af om billetten skal være til en eller to parker). Vi kigger på 2 overnatninger med 3 dages entre, og det kunne vi få for 6400,-. Det samme vil koste os 5200,- på campingpladsen med entre til begge parker i 3 dage. 1200 er selvfølgelig også nogen penge, men vi har besluttet, at hvis disse priser også holder næste år, vil vi godt give 400 ekstra pr. dag for at bo tæt på, så vi også har mulighed for at tage tilbage til hotellet og slappe lidt af, hvis vi skulle få lyst til det (vores datter vil kun være 3 næste år).

Anmeld Citér

13. februar 2015

1977

Profilbillede for 1977

I sommers købte vi en spies rejse til Paris. Vi boede i latinerkvarteret lige ved siden af Notre dame. Der tog ca 30 min med tog til Disney og der var en station næsten ved siden af hotellet 

vores tur i parken kostede knap 4000 kr (indgang 1600 kr for 2 voksne og 1 barn) så hvis i kun vil i Disney kan det godt betale sig at prøve magictours.dk. Men hold jer væk fra planet Hollywood - maden er ikke pengene værd. 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Tillesen

Vi har lige været afsted og her er vores tips og informationer:

http://morefews.dk/2015/07/28/guide-disneyland-paris/

håber det kan bruges ? 

Anmeld Citér

31. juli 2015

mor2011_

AJ14 skriver:

Hej

Hej vi plejer at overnatte her   http://www.vacansoleil.dk/camping/info/frankrig-paris-disneyland-ile-de-france/pommeuse/campingplads-chene-gris-iris-parc-le/VDK/7/2015000/  Kan varmt anbefale ca 30 min fra Paris

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.