hønsehus, hvad kan jeg sælge det for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
11 svar
2 synes godt om
12. februar 2015

EnGodMor

Sagen er den, at vi i går aftes var hos en privat ejer og købe et hønsehus/kaninbur.

Men nu har vi gået hele morgen og kigget på det, og syntes simpelthen det er alt alt for lille (desværre for det er et super skønt hus med indhegning om)

Vi vil gerne have 4 5 høns, og det ville være dyrplageri og sætte 4 5 høns i det lille hønsehus/bus. 

Så vi bliver simpelthen nødt til at sælge det igen, og finde noget som er meget større. 

Sælger vil ikke tage det retur, og det er os Okey. 

Men vi har givet 1000 kr og ham vi købte det af havde kun brugt det en uges tid. 

Men hvad kan vi så nu selv sælge det for?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Beem82

Nu er jeg måske fræk, men hvis du vil sælge det for 750kr kan jeg hente det asap 

Anmeld

12. februar 2015

EnGodMor

Beem82 skriver:

Nu er jeg måske fræk, men hvis du vil sælge det for 750kr kan jeg hente det asap 

Hvor er du fra? 

Anmeld

12. februar 2015

Beem82

EnGodMor skriver:

Hvor er du fra? 

Roskilde 

Anmeld

12. februar 2015

EnGodMor

Beem82 skriver:

Roskilde 

800 så er det dit

Anmeld

12. februar 2015

Beem82

EnGodMor skriver:

800 så er det dit

Nu bliver du krævende 

Nej pjat, det er en aftale  

Kan dog ikke få fat i min mand som nok for en god ordens skyld skal have mulighed for at sige sin mening omkring dette impulskøb. Men tror ikke det ændrer noget, høns er en fælles drøm vi har 

Anmeld

12. februar 2015

EnGodMor

Beem82 skriver:

Nu bliver du krævende 

Nej pjat, det er en aftale  

Kan dog ikke få fat i min mand som nok for en god ordens skyld skal have mulighed for at sige sin mening omkring dette impulskøb. Men tror ikke det ændrer noget, høns er en fælles drøm vi har 

Ha ha ha ha ha 

Vi vil os selv have høns, men vi vil gerne starte med fire høns, og med tiden få flere, så derfor har vi besluttet at sælge dette hus her videre. 

Og få et stort et fra starten af.

Men du er mere end velkommen til at give lyd, når du får snakket med manden

Anmeld

12. februar 2015

Beem82

Der tænker jeg mere vi skal starte ud i det små (2-3stk) og se om det overhovedet er noget og så først begynde at udvide om et par år når der er kommet et par børn til og behovet for selvforsynelse er større. Så tror det her hus er perfekt 

Har du egentlig nogle specifikationer på huset? Eller ved hvor det er købt så vi selv kan finde dem? Bare så vi ved hvor meget have der skal ryddes og hvor store høns vi kan kigge efter 

Men ja, giver lyd lige så snart jeg har hørt fra ham!

Anmeld

12. februar 2015

EnGodMor

Beem82 skriver:

Der tænker jeg mere vi skal starte ud i det små (2-3stk) og se om det overhovedet er noget og så først begynde at udvide om et par år når der er kommet et par børn til og behovet for selvforsynelse er større. Så tror det her hus er perfekt 

Har du egentlig nogle specifikationer på huset? Eller ved hvor det er købt så vi selv kan finde dem? Bare så vi ved hvor meget have der skal ryddes og hvor store høns vi kan kigge efter 

Vi hentede som sagt huset i går aftes, og jeg må indrømme at jeg ikke ved noget om det

Hvis vi skulle have haft to eller tre høns, så ville vi selv have beholdt det. 

Men efter vi fik sovet på det, så vil vi gerne have flere høns og et større hus. 

Vi har selv børn som glæder sig helt vildt til at skulle have høns

Jeg mener at manden havde givet 1600 fra nyt af

Anmeld

12. februar 2015

EnGodMor

Brede 1, 87 

Dybde 75 cm

Højde 1.20 

Og plads til 3 4 høns alt efter størrelse. 

Det fylder ikke ret meget, det er omkring samme størrelse som et legehus. 

Sådan plus minus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.