Jeg bliver nød til at have et råd - lidt lang historie, skal prøve at gøre den kort.
Jeg søgte sidste år et job som barchef, blev kaldt til samtale, og var den eneste kandidat til dette job. Fik af vide chefen ikke gad bruge lang tid på at oplære osv. da han havde været uheldig med alle de andre han har brugt tid på at oplærer, men alligevel efter kurser osv her et par måneder senere er jeg endelig startet sådan rigtig og har haft mine første vagter. Har ikke fået kontrakt endnu.
Jeg fandt så ud af i lørdags jeg er gravid. 5+1 .
Her er så mit spørgsmål:
Jeg skal på job i weekenden. Hvad så hvis han kommer med den her kontrakt. Kan jeg tillade mig at skrive under, og "spilde" mere af hans tid end han har med de andre barchefer, ved ikke at fortælle ham noget før om jeg ved barnet sidder ordentlig fast, eller skal jeg fortælle ham jeg er gravid så han kan finde en ny hurtigst muligt. hvad siger folk?
Jeg er i tvivl, for på et punkt sys jeg det ville være mest fair at være ærlig, men hvad så hvis barnet ikke sidder ordentlig fast så har jeg "mistet" mit drømmejob faktisk. Og abort er absolut ikke et emne på nogle områder. Ved godt jeg ikke ville kunne komme tilbage og arbejde i nattelivet efter barsel, men så har jeg i det mindste erfaringen og kan evt. få job som supervisor eller chef et andet sted.
Vælger at være anonym, da jeg ikke ved om kollegaer osv. er herinde.
Anmeld