Jeg er mundlam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. februar 2015

April-baby

Jeg var på vægten idag, da jeg skal til Jordemoder imorgen, og den siger 79,0 kilo . Jeg tror jeg besvimer, da jeg blev gravid vejede jeg 65,4. Kan det være væske? For en måned siden vejede jeg 75 kilo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Mor1986

April-baby skriver:

Jeg var på vægten idag, da jeg skal til Jordemoder imorgen, og den siger 79,0 kilo . Jeg tror jeg besvimer, da jeg blev gravid vejede jeg 65,4. Kan det være væske? For en måned siden vejede jeg 75 kilo.

Hvor langt er du henne? 

Jeg tog meget på til slut. Men døjede også meget med væske i kroppen

Anmeld

11. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
April-baby skriver:

Jeg endte ud med at veje 90 kg inden fødslen. - Startede ud på 65. Efter 2 uger havde jeg tabt 20 kg. Jeg havde MEGET væske i kroppen, havde slet ingen ankler den sidste måned, og kunne tegne smileys på mine skinne ben ved at trykke lidt med fingeren 

Så ja, jeg tror sagtens at det kan være en blanding af væske og at baby vokser

Anmeld

11. februar 2015

April-baby

Mor1986 skriver:

Hvor langt er du henne? 

Jeg tog meget på til slut. Men døjede også meget med væske i kroppen

32+4. 

Anmeld

11. februar 2015

Mor1986

April-baby skriver:

32+4. 

Så tænker jeg det nok er meget normalt. Men tag evt en snak med jordmoder. 

Anmeld

11. februar 2015

April-baby

MummiT skriver:

Jeg endte ud med at veje 90 kg inden fødslen. - Startede ud på 65. Efter 2 uger havde jeg tabt 20 kg. Jeg havde MEGET væske i kroppen, havde slet ingen ankler den sidste måned, og kunne tegne smileys på mine skinne ben ved at trykke lidt med fingeren 

Så ja, jeg tror sagtens at det kan være en blanding af væske og at baby vokser

Haha hvor sjovt

- væske kan det endelig kun betyde svangerskabs forgiftning? Eller kan man godt bare ha væske i kroppen? (: for kan næsten ikke få mine ringe af.

Anmeld

11. februar 2015

April-baby

Mor1986 skriver:

Så tænker jeg det nok er meget normalt. Men tag evt en snak med jordmoder. 

Ja, vil jeg gøre imorgen.

Anmeld

11. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
April-baby skriver:

Haha hvor sjovt

- væske kan det endelig kun betyde svangerskabs forgiftning? Eller kan man godt bare ha væske i kroppen? (: for kan næsten ikke få mine ringe af.

Altså jeg havde kun begyndende ssf da jeg blev sat igang 41+4, og havde sam sagt haft masser af væske i kroppen i lang tid. Så alene det er ikke ens betydende med at man har ssf. Hvis du samtidig har hovedpine, synsforstyrrelser og/eller kvalme, så skal du lige ringe til fg, for så kan det godt være. Men ellers er det nok meget almindeligt. Jeg måtte også droppe at gå med ringe omkring uge 25, da det simpelthen gjorde ondt at have dem på, fordi min fingre hævede helt vildt når de var varme. Og jeg er generelt et varmt menneske, så det var mine fingre konstant! (Det hjalp heller ikke på det at terminen lå sidst i juni )

Anmeld

11. februar 2015

April-baby

MummiT skriver:

Altså jeg havde kun begyndende ssf da jeg blev sat igang 41+4, og havde sam sagt haft masser af væske i kroppen i lang tid. Så alene det er ikke ens betydende med at man har ssf. Hvis du samtidig har hovedpine, synsforstyrrelser og/eller kvalme, så skal du lige ringe til fg, for så kan det godt være. Men ellers er det nok meget almindeligt. Jeg måtte også droppe at gå med ringe omkring uge 25, da det simpelthen gjorde ondt at have dem på, fordi min fingre hævede helt vildt når de var varme. Og jeg er generelt et varmt menneske, så det var mine fingre konstant! (Det hjalp heller ikke på det at terminen lå sidst i juni )

Ja okay . Jeg har haft meget hovedpine i lang tid, men ingen ssf. Håber det bare er væske i kroppen og jeg kan blive sygemeldt.

Anmeld

12. februar 2015

Hertz

Det er helt normalt tror jeg. Med min datter havde jeg en startvægt på 57 og endte på 80, dvs jeg tog 23kg på en måned efter havde jeg smidt 18kg. Denne her gang var min startvægt 62kg og vejer nu 75kg og vi er lige langt jeg er 32+5 idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.