Skyggestreg eller gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Måske den er der, har da hørt så snart man har været gravid en gang men mister så er der flere der bliver gravide cyklusen efter.

Det håber vi virkelig at den er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Måske den er der, har da hørt så snart man har været gravid en gang men mister så er der flere der bliver gravide cyklusen efter.

Men er vildt bange for at miste igen

Anmeld

12. februar 2015

Louisevilhababy

Åh det er så nervepirrende, håber for dig den lille spire er der

Uden bevis tror jeg selv at jeg var gravid, eller i hvert fald et befrugtet æg, i dec... Men endte nok i det de kalder en bio...

jeg har hørt, dog ikke bekræftet, at det jo beviser du KAN blive gravid, når du er nået så langt ... Så tænkt positivt  ... Det hjælper i hvert fald mig

Anmeld

12. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Men er vildt bange for at miste igen

Det forstår jeg godt.

Jeg ønsker bestemt ikke at miste, men ville ønske det var mig der i det mindste havde været gravid 1 gang. Misforstå mig ikke. Efter et år er der intet sket her, der har så lige vist sig at kæresten har meget nedsat sædkvalitet så vi skal starte i behandling. 

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Det forstår jeg godt.

Jeg ønsker bestemt ikke at miste, men ville ønske det var mig der i det mindste havde været gravid 1 gang. Misforstå mig ikke. Efter et år er der intet sket her, der har så lige vist sig at kæresten har meget nedsat sædkvalitet så vi skal starte i behandling. 

Det gør mig ondt at høre.. Håber at det snart lykkes for jer

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

Louisevilhababy skriver:

Åh det er så nervepirrende, håber for dig den lille spire er der

Uden bevis tror jeg selv at jeg var gravid, eller i hvert fald et befrugtet æg, i dec... Men endte nok i det de kalder en bio...

jeg har hørt, dog ikke bekræftet, at det jo beviser du KAN blive gravid, når du er nået så langt ... Så tænkt positivt  ... Det hjælper i hvert fald mig

Det er jeg da ked af at høre

jeg tror også at jeg har en bio 

Jeg var lige i bad med kæresten hvor vi havde sex.. Det gjorde ondt et par gange da han stak forkert.. Vaskede mig med vaskeklud bagefter og der var lidt blod på.. Ikke ret meget.. Tog så en test som var negativ.. Nu ligger jeg i sengen og er meget ked af det

Anmeld

12. februar 2015

Mulle0802

Og der er slet ingen streg nr. 2? Har du prøvet at teste om morgenen? Kan det ikke være fordi du er gravid? Når kæresten og jeg har sex omkring æl - kan det også gøre ondt, har dog ikke prøvet at bløde. 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Og der er slet ingen streg nr. 2? Har du prøvet at teste om morgenen? Kan det ikke være fordi du er gravid? Når kæresten og jeg har sex omkring æl - kan det også gøre ondt, har dog ikke prøvet at bløde. 

Overhovedet ingen streg nr 2 

Har taget 3 tests efter blødningen startede.. Alle er negative

Anmeld

13. februar 2015

Camilla <3

Anonym skriver:

Er du sikker på, at din urin er koncentreret nok? :-) 

Anmeld

13. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Ja du skal helst tage dem med morgenurin for det er koncentret nok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.