hvor meget kan jeg sælge den for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
7 svar
2 synes godt om
11. februar 2015

Anonym trådstarter

jeg har lige brugt mine point på en Sækkestol Lounge men kommer nu til at tænke måske dumt køb da vi har kat.. men jeg kan jo så sælge den .. kan se på nettet prisen er 1299 kr  og den er jo sprit ny så hvad ville i sætte den til salg for når den kommer.. den hedder   LOUNGEit fra SACKit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Mulle0802

1000? 

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

1000? 

var også deromkring jeg selv tænkte 

Anmeld

11. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Et hurtigt søg på Google viser nogle rabatter på de forskellige farver. Men er den sort vil jeg også sige omkring 1000kr, men er det en anden farve så nok noget mindre.

jeg tror da ellers at katten vil elske den

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Et hurtigt søg på Google viser nogle rabatter på de forskellige farver. Men er den sort vil jeg også sige omkring 1000kr, men er det en anden farve så nok noget mindre.

jeg tror da ellers at katten vil elske den

rabatprisen jeg fandt var 1299 normalen er 1999 kr

hehe ja og vores kat elsker at kradse i alt så var virkelig en spade i det øjeblik kunne da havde tænkt mig om men vis jeg kan få lidt penge ud af det så det rart da denne måned er virkelig stram 

Anmeld

11. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

rabatprisen jeg fandt var 1299 normalen er 1999 kr

hehe ja og vores kat elsker at kradse i alt så var virkelig en spade i det øjeblik kunne da havde tænkt mig om men vis jeg kan få lidt penge ud af det så det rart da denne måned er virkelig stram 

Ja de (satans) katte... Vores egen har her til aften lige sat kløerne i vores læderstol til 16.000. Men dejlige er de(på alle andre tidspunkter).

så må jeg have set forkert. Ellers kan der være forskellige str. Klikkede bare ind på den første nemlig(og så kun flygtigt):

http://sackit.dk/produkter/loungeit

Anmeld

12. februar 2015

August2015

SDD skriver:

Ja de (satans) katte... Vores egen har her til aften lige sat kløerne i vores læderstol til 16.000. Men dejlige er de(på alle andre tidspunkter).

så må jeg have set forkert. Ellers kan der være forskellige str. Klikkede bare ind på den første nemlig(og så kun flygtigt):

http://sackit.dk/produkter/loungeit

I linket du lægger ind, er alle farverne sat ned til 649 kr... Også den sorte. 

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

August2015 skriver:

I linket du lægger ind, er alle farverne sat ned til 649 kr... Også den sorte. 

det var den ikke da jeg gjorde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.