gravid og bidt af slange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
10 svar
2 synes godt om
11. februar 2015

vsimonev

Davs

- min mor flippede ud så nu vil jeg lige høre.. her for ca 15 min. siden bed min slange mig., af hvad jeg tror har det ingen betydning.. hvad siger i gravide med slanger? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Pikku Myy

vsimonev skriver:

Davs

- min mor flippede ud så nu vil jeg lige høre.. her for ca 15 min. siden bed min slange mig., af hvad jeg tror har det ingen betydning.. hvad siger i gravide med slanger? (:

Måske det kunne være relevant hvilken slange det er? Er det en giftslange?

Anmeld

11. februar 2015

vsimonev

Pikku Myy skriver:

Måske det kunne være relevant hvilken slange det er? Er det en giftslange?

Giftslanger er ulovlige i DK (:

- det er en californisk kongesnog (:

Anmeld

11. februar 2015

Pikku Myy

vsimonev skriver:

Giftslanger er ulovlige i DK (:

- det er en californisk kongesnog (:

Der kan man bare se. Så lærte jeg noget nyt

Hvis den ikke er giftig, kan jeg ikke se nogen grund til at det skulle være farligt. Men tråden har jo også vist at jeg ikke rigtig ved noget om slanger

Anmeld

11. februar 2015

migxher

Hvis den ikke er giftig burde det ikke gøre noget. Du skal nok bare holde øje med at der ikke går betændelse i biddet

Anmeld

11. februar 2015

migxher

Hvis den ikke er giftig burde det ikke gøre noget. Du skal nok bare holde øje med at der ikke går betændelse i biddet

Anmeld

11. februar 2015

Troldemommi

Du kunne måske lige ringe til vagtlægen, bare for at være sikker og ikke mindst for at berolige din mor 

Monica 

Anmeld

11. februar 2015

female

Mon ikke stivkrampe kunne være en risiko, medmindre du er vaccineret. hvis jeg var dig ville jeg dog nok lige ringe til vagtlægen.

Anmeld

11. februar 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Jeg ville nok også lige tjekke med vagtlægen - tænker også du måske skal have stivkrampe vacc. hvis ikke du allerede har den.

Anmeld

11. februar 2015

vsimonev

Efter barsel fortsætter jeg uddannelsen som dyrepasser., så stivkrampe er på plads (:

- tænker der ikke sker noget da hun kun lige er fra 2014 (: - men er ikke slangeekspert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.