For svag test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
21 svar
1 synes godt om
11. februar 2015

MarieVL

Hej allesammen 

Er ny i dette forum, men har brug for en second-opinion!

Jeg har test SVAGT positivt, de sidste tre dage, alle test ligner den, der er på billedet. De viser en klar positiv indenfor de første tre min, men fader ud derefter. 

Jeg er 4 dage over tiden, og har en masse symptomer på graviditet, såsom træthed, meget fremtrædende blodårer ned langs begge sider af maven, ømme og tunge bryster, men det kan jo ligesåvel være min psyke, der spiller et puds. - eller mens, der er på vej :/

Mit spørgsmål er bare, om den her test er alt for utydelig til at være noget? Det er kun Remas teste, der giver udslag. Har taget en enkelt af apotekets test men, den var negativ. 

Håber, i vil give mig jeres mening

Kh 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MarieVL skriver:

Hej allesammen 

Er ny i dette forum, men har brug for en second-opinion!

Jeg har test SVAGT positivt, de sidste tre dage, alle test ligner den, der er på billedet. De viser en klar positiv indenfor de første tre min, men fader ud derefter. 

Jeg er 4 dage over tiden, og har en masse symptomer på graviditet, såsom træthed, meget fremtrædende blodårer ned langs begge sider af maven, ømme og tunge bryster, men det kan jo ligesåvel være min psyke, der spiller et puds. - eller mens, der er på vej :/

Mit spørgsmål er bare, om den her test er alt for utydelig til at være noget? Det er kun Remas teste, der giver udslag. Har taget en enkelt af apotekets test men, den var negativ. 

Håber, i vil give mig jeres mening

Kh 

vil sige tillykke.

når stregen kommer inden for de 3 min er den der

Anmeld

11. februar 2015

MarieVL

Mange tak for svar. 

Ved godt det er åndsvagt at spørge, når man jo bare kan vente nogle dage og se om stregen er blevet stærkere.
Det er bare meget rart lige, at høre andres meninger - man tør jo ikke helt at tro på det, når den er så utydelig  

Anmeld

11. februar 2015

vsimonev

Jeg synes godt jeg kan se noget (:

Anmeld

11. februar 2015

MarieVL

Det er jeg glad for

Så føler man sig ikke helt så dum, men ville nu gerne, at den lige var lidt tydligere, så er man ikke så usikker. Må teste om nogle dage. Så krydser jeg fingre for et mere klart svar 

Anmeld

11. februar 2015

MorTilN

hvor langt vil du være henne vis den er positiv?

Anmeld

11. februar 2015

Louise-Nicki-buddi

Kan os godt se noget 

Anmeld

11. februar 2015

MarieVL

Ih, det er jeg glad for 

Det der er så frustrerende er, at den er ret tydelig stregen i de tre minutter, mens det lilla stadig er der. Så lyser den så flot op, men når de tre min er gået og den ligger lidt, så efterlader den sådan en lille utydelig en. Hmm.. 

Anmeld

11. februar 2015

MarieVL

Jeg ville være 4+4

Anmeld

11. februar 2015

MorTilN

MarieVL skriver:

Jeg ville være 4+4

Spændene, jeg  for at den er der men kan ikke sige om der er 2 streger eller ej da jeg ser lyserøde streger over alt også dem der ikke er der

Ser frem til en opdate der forhåbentlig indebære noget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.