? Til æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
14 svar
1 synes godt om
11. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er i dag på dag 13. Og jeg tog en æl test. Den blev ikke positiv inden gor de første fem min. Men her en halv time senere er den positiv. Kan jeg så regne med den er positiv eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Jeg er i dag på dag 13. Og jeg tog en æl test. Den blev ikke positiv inden gor de første fem min. Men her en halv time senere er den positiv. Kan jeg så regne med den er positiv eller hvordan?

Hmm.. Kan du lægge et billede ind af den? 

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Hmm.. Kan du lægge et billede ind af den? 

Har desværre ikke noget billede. Men tror jeg skal gå ud fra den er negativ. 

Anmeld

11. februar 2015

Mulle0802

Jeg kan godt finde på at glemme at kigge inden for tiden, synes også nogen gange det er mere tydeligt når den har lige lidt. Men hvis strengere er lige så tydelige (så ville jeg stole på den selvom det er over tid)

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg kan godt finde på at glemme at kigge inden for tiden, synes også nogen gange det er mere tydeligt når den har lige lidt. Men hvis strengere er lige så tydelige (så ville jeg stole på den selvom det er over tid)

Jeg synes de var lige tydelige. Men det må blive i morgen vi hygger for nu har vi fået gæster

Anmeld

11. februar 2015

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Jeg synes de var lige tydelige. Men det må blive i morgen vi hygger for nu har vi fået gæster

Det passer også meget fint med i morgen, for så vidt jeg har forstået, så er en ÆL test positiv 24-48 timer før ÆL og ikke under ÆL.

Anmeld

11. februar 2015

Mulle0802

Præcis, det ville jeg også skrive, i morgen og de næste par dage ville jeg sexe. Jeg ville dog prøve at tage en test i morgen. 

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Det passer også meget fint med i morgen, for så vidt jeg har forstået, så er en ÆL test positiv 24-48 timer før ÆL og ikke under ÆL.

Okay jeg troede den var positiv under. Men så blev jeg det klogere. Jeg har vist to test tilbage. Så tester igen i morgen. 

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Præcis, det ville jeg også skrive, i morgen og de næste par dage ville jeg sexe. Jeg ville dog prøve at tage en test i morgen. 

Jeg prøver at teste igen i morgen. Hvis den så er svag positiv skal man så sexe?

Anmeld

12. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Jeg prøver at teste igen i morgen. Hvis den så er svag positiv skal man så sexe?

Måske er den positiv i dag ellers negativ.

Men hvis du går ud fra den var positiv i går, så vil jeg anbefale at sexe de næste par dage. Har du samtidig slimet udflåd? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.